PDA

View Full Version : Luc-O: oude nieuwe track



Luc-O
2 januari 2010, 22:42
Hey peeps,

dit is een nummer dat ik al heel lang had liggen, maar nooit echt goed had opgenomen. Nu wel, dankzij Ad Sluijter (ex-Epica) die zowel zijn home studio als mixing skills ter beschikking stelde. Dit is een eerste en nog ongemasterde mix, maar ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het is een instrumentaaltje in de Satriani-sfeer. Alvast bedankt voor het luisteren!

http://soundclick.com/share?songid=8552062

EDIT: Ik kwam erachter dat ik de verkeerde song had gepost, onder de link zit nu de goede!

Stratman70
3 januari 2010, 00:40
Yess!
Eindelijk weer eens nieuw materiaal van mijn favoriete gitarist van nederlandse bodem!
Het nummer hakt er enorm in en is gewoon goed! Ben ook niet anders van je gewend: slechte Luc-O nummers heb ik nog nooit gehoord. je bent een gitarist die zijn instrument echt geweldig beheerst en er geweldige dingen mee doet op gebied van techniek, maar ook qua compositie.
En dit is weer een gaaf nummer!

laten we hopen dat de gemasterde versie wel wat beter klinkt!

Gaaf dat je weer eens wat post hier! De rockgitaarliefhebbers hebben recht op méér Luc-O! ;)

glennshred
3 januari 2010, 09:42
Spannend nummer, ik hoor de invloed van vai erin, je merk ook dat je je
eigen karakter behoud in de song.

Moet knap zijn om ook live ééns een keertje te horen :crazyhappy:

Luc-O
3 januari 2010, 11:34
Hey guys, thanks voor jullie positieve reacties! Ik kwam er alleen net achter dat ik de verkeerde song had gepost, ik heb de link aangepast... Stomstomstom! Ik begreep al niet dat Stratman schreef dat het nummer er lekker inhakt, terwijl het met een cleane gitaar begint haha!

savale
3 januari 2010, 12:20
Tja gewoon lekker gespeeld en lekkere sound. Nummer klinkt lekker fris en verveeld niet.

covermark
3 januari 2010, 16:58
Klinkt lekker. Meteen ook wat andere nummers beluisterd op Soundclick. Mooie sound.

Erg gaaf !!

VHsologitarist
4 januari 2010, 08:23
Nou Luc,

Deze klinkt ook lekker vet! Hele mooie nootkeuze, niet te veel geshred en alle noten waren op zijn plaats. Ik vind het een lekker nummer met veel potentie. Leuk dat je idd weer eens iets post. Meeer meer meer meer

Luc-O
4 januari 2010, 09:00
Dank voor de complimenten, altijd leuk!

@savale: ja, 'fris' is eigenlijk wel een goede term, haha.

@covermark: dank!

@VHsologitarist: thnx, ja was idd lang geleden dat ik wat had gepost. Over deze ben ik zelf ook best wel tevreden, de uitdaging zit hem voor mij meer in het maken van een goede, luisterbare song met kop en staart dan om 10.000 noten op band te zetten. Hoewel dat heel af en toe ook best leuk is, haha!

meul
4 januari 2010, 12:23
lekker muziekje, leuke taps, ik vind dat eind stukje ook leuk gevonden.

pasqual
4 januari 2010, 19:27
mooi nummer, goed en mooi opgebouwd. ook je sound is goed en de mix klinkt redelijk "live".

groeten Pasqual.

Luc-O
5 januari 2010, 09:45
@meul en pasqual: bedankt, tof!

Stratman70
5 januari 2010, 11:27
Hey Luc, ja dat andere nummer was gaaf en hakte er inderdaad in, maar met 'erin hakken' bedoel ik gewoon dat het nummer als geheel een flinke indruk op me maakt en niet alleen omdat het heftig zou beginnen ofzo hoor.
Deze is ook erg mooi. je speelt erg melodieus. Dit nummer doet me wat denken aan Universal Dream, je beste nummer, imo.

Je hebt zo'n gave stijl!

Riky
6 januari 2010, 14:27
gaaf zeg! Erg vet! Super mooie gitaarpartijen en een gewoon mooi nummer!

Gert-Jan
6 januari 2010, 19:47
ik vind het wel weer eens lekker een 'gewoon' thema te horen tussen al het vaak onsamenhangend geweld. Mooie melodie, mooie harmonien en goede techniek.

Luc-O
7 januari 2010, 08:55
@Edwin, Riky en Gert-Jan: dank u! Mooie nieuwe? site trouwens GJ!

Gert-Jan
7 januari 2010, 19:22
Mooie nieuwe? site trouwens GJ!

Ha ha das gewoon een template hoor .........(maar dat vermoedde je al gezien het ?)

Luc-O
7 januari 2010, 19:56
ehhh nee hoor, met dat vraagteken wilde ik aangeven dat ik niet wist in hoeverre het een nieuwe site is, aangezien het al een tijdje geleden was dat ik er op had gekeken.
En template of niet, ziet er gewoon goed uit. En gaaf trouwens dat je van Hallebeek les hebt gehad, die kan het wel!

Gert-Jan
9 januari 2010, 10:30
ehhh nee hoor, met dat vraagteken wilde ik aangeven dat ik niet wist in hoeverre het een nieuwe site is, aangezien het al een tijdje geleden was dat ik er op had gekeken.
En template of niet, ziet er gewoon goed uit. En gaaf trouwens dat je van Hallebeek les hebt gehad, die kan het wel!

Ja man, die gast is gewoon nr1 in Nederland. Hij stond in November nog met Guthrie Govan op het podium......

Ibanez666
10 januari 2010, 13:15
met Guthrie Govan op het podium......

En daar wil ik dan wel weer een keer les van :)

Maiden Michiel
10 januari 2010, 13:35
Erg nice dit Luc! Luistert heerlijk weg, netjes gespeeld ook!

Sonno
13 januari 2010, 21:32
Wow, echt super deze Luc, die ga ik vaker luisteren!

Gr. Sonno

5150II
13 januari 2010, 23:01
Klinkt echt erg lekker zeg, mooie live-achtige sound ook.
Drum klinkt voor wat het is ook wel goed.

Luc-O
14 januari 2010, 18:09
Dank allemaal voor de positieve reacties!