PDA

View Full Version : Hier heb ik de balle verstand van...advies?



jutter
2 januari 2010, 19:38
Ik zit te denken om deze aan te schaffen maar ik ben geen Marshall-kenner. Op Y-T klinken ze overigens wel goed maar zijn het solide versterkers?
Volgens de eigenaar blijft hij bijna clean. Dat komt volgens hem door de Mercury trafo's. Op Y-T vond ik juist de drive wel erg lekker klinken... Wel doen of niet doen?

http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=118295

Krikkeden 1ste
2 januari 2010, 19:41
Er staat een puntje tussen clean en loeihard...
Ik denk dat hij bedoelt dat het beest clean ook ok klinkt, maar dat hij loeihard gaat... en daarbij waarschijnlijk brullend de vervorming in gaat...
Doen of niet?
Testen zeker?

the sure thing
2 januari 2010, 20:44
Tsja... we hebben het hier wel over 1 van de meest gezochte JCM800 modellen. En dan ook nog met originele G12-65 speakers.... JOEPIEJUMMIE!

Als je een mooie prijs ervoor kan krijgen: KOPEN en als je niet niet bevalt, weer verkopen. Neem desnoods wel iemand mee die er verstand van heeft?

Mits intern in goede conditie zijn ze superbetrouwbaar. Als ze niet in goede conditie zijn, zijn ze weer betrouwbaar te maken. E.e.a. hangt er wel vanaf of er veel mensen ongeoorloofd hebben lopen braaien met een soldeerbout. Er zijn geen gaten in de achterkant geboord voor zover ik kan zien, dus dat zijn weer pluspunten.

Ben benieuwd wat hij ervoor wil geven. Voor EUR 400 of minder: een half uur erop spelen en bij geen gekraak/brom gelijk meenemen! Daarboven ff wat meer tijd ervoor uittrekken.

caliban
3 januari 2010, 00:51
Ziet er mooi uit, maar zoals eerder gezegd hangt er veel af van wat de verkoper ervoor wil.

toneblo
3 januari 2010, 07:41
Vraag ook eens aan lexvandoef, heeft een gemodde te koop staan ( Cmw )