PDA

View Full Version : musicstore keulen



jacobhdejong
2 januari 2010, 16:27
Hallo mensen,

Ik probeer al dagen music store in keulen te bereiken.
Zowel per mail (diverse mailadressen) als per telefoon (0049 221 925791 en dan 62/66 of 817 erachter) maar ik krijg ze niet te pakken.
Per telefoon is het helemaal raar. In eerste instantie gaat die gewoon over en laat ik hem uitbellen totdat niemand opneemt. Later probeer ik het weer en zijn ze in gesprek. Misschien is mij iets ontgaan????


Grtn Jacob

Di Stefano
2 januari 2010, 17:07
Op mails antwoorden ze daar altijd traag. Kan soms 2 weken duren. Bellen moet normaal altijd lukken. Misschien hadden ze nu een paar sluitingsdagen tijdens de feestdagen?

jacobhdejong
2 januari 2010, 17:12
Op mails antwoorden ze daar altijd traag. Kan soms 2 weken duren. Bellen moet normaal altijd lukken. Misschien hadden ze nu een paar sluitingsdagen tijdens de feestdagen?

Ok. Dan wachten we dat eventjes af. Het kan idd zijn dat ze pas vanaf maandag weer open gaan. Maar ik had wel een voicemail oid verwacht.

Het is namelijk zo ik heb in oktober een fender twin amp bij music store besteld. Overigens tot volle tevredenheid. Alleen nou heeft die last van volumeverlies. Hij moet minstens op 100watt en volume op 10 staan wil je een beetje herrie maken. Nou kwam ik erachter dat er nog garantie op zit. Alleen tja, ik zou hem graag opsturen voor reparatie. Alleen nou weet ik niet wat de procedure is. Heb jij misschien ervaring?

kenx
2 januari 2010, 18:18
Ik weet dat er garantie opzit, maar ik denk dat het toch verstandiger is om even langs je lokale gitaarboer te gaan. Beter is nog om zélf tot in keulen te rijden, dat heb ik met mijn gretsch ook gedaan, en ze hebben met diezelfde dag nog met een nieuwe naar huis gestuurd, zodat ik 's avonds kon speleuh :D

Opsturen zou ik in ieder geval niet doen, 6/10 keer loopt er iets fout, en je zal maar net bij die 6 zijn... Ik zou dat nooit riskeren. Bestellen wel van zo'n winkel, omdat ik het goed dan nog niet betaald heb, maar nu nog eens helemaal naar DE opsturen en dan nog eens terug laten leveren. Nee, dan is de keuze snel gemaakt :stop:

Edit: probeer eens +49....... ipv 0049, soms lukt het met die nullen ervoor bij mij ook niet, en met die + wel...

Psychomantis
2 januari 2010, 22:26
En daarbij, als je hem gaat opsturen kost dat heel wat. Als je even naar keulen rijdt hou je er nog een tof tripje aan over.

terrasbeest
3 januari 2010, 04:12
Ok. Dan wachten we dat eventjes af. Het kan idd zijn dat ze pas vanaf maandag weer open gaan. Maar ik had wel een voicemail oid verwacht.

Het is namelijk zo ik heb in oktober een fender twin amp bij music store besteld. Overigens tot volle tevredenheid. Alleen nou heeft die last van volumeverlies. Hij moet minstens op 100watt en volume op 10 staan wil je een beetje herrie maken. Nou kwam ik erachter dat er nog garantie op zit. Alleen tja, ik zou hem graag opsturen voor reparatie. Alleen nou weet ik niet wat de procedure is. Heb jij misschien ervaring?

Probleem gewoon melden,zij zorgen zelf voor het ophalen bij jou thuis.
Wss sturen ze gewoon een nieuwe.

Chocola
3 januari 2010, 15:08
Probleem gewoon melden,zij zorgen zelf voor het ophalen bij jou thuis.
Wss sturen ze gewoon een nieuwe.

+1. Die ervaring heb ik ook.

jacobhdejong
3 januari 2010, 15:31
Okee,

Ik hoop dat je het zo gaat zoals jullie het zeggen.
+ is raar maar dat heb ik niet op mijn telefoon.

Ik ga maandag nog maar weer eens bellen.

terrasbeest
3 januari 2010, 17:08
Okee,

Ik hoop dat je het zo gaat zoals jullie het zeggen.
+ is raar maar dat heb ik niet op mijn telefoon.

Ik ga maandag nog maar weer eens bellen.

Als dit een probleem zou blijven, dan moet je 't op de meer officiële manier doen : schriftelijk melden, beginnend met een mailtje.

kenx
3 januari 2010, 22:38
Okee,

Ik hoop dat je het zo gaat zoals jullie het zeggen.
+ is raar maar dat heb ik niet op mijn telefoon.

Ik ga maandag nog maar weer eens bellen.

De + staat bij de nul, je moet de nu enkele seconden ingedrukt houden, en dan staat de + op je scherm.