PDA

View Full Version : Volbeat



ShredTallicA
1 januari 2010, 22:28
jaha! volbeat :rockon:

om kort te zijn: ken je ze? wat vind je van ze? heb je nog wat interessants over ze te melden? Aangezien ik graag meer zou weten over deze band :mmmm:

Oh, en hoe komen ze aan hun geweldige sound?

Jan Buurman
1 januari 2010, 22:55
Ik heb ze een jaar of drie geleden voor het eerst in Leiden gezien in Four Reasons. Een tent met nog geen 100 man. Ik was meteen fan!!! Kort daarna werden ze "groot"...
Erg strakke band!!!

TimoSomers
2 januari 2010, 03:11
Ik kan die zanger nog geen 10 seconden aanhoren, verschrikkelijk.

(smaak, ofcourse)

ShredTallicA
2 januari 2010, 13:59
Ik kan die zanger nog geen 10 seconden aanhoren, verschrikkelijk.

(smaak, ofcourse)

Ik versta die vent voor geen reet, maar verder is het goed te pruimen :cheerup:

Jan Buurman
2 januari 2010, 14:01
Ik kan die zanger nog geen 10 seconden aanhoren, verschrikkelijk.

(smaak, ofcourse)

Dat hoor ik vaker om mij heen. Ik vind het wel apart en herkenbaar. Beetje Elvis-achtig op zijn tijd.

ShredTallicA
2 januari 2010, 14:28
Ik vind vooral grappig dat hij soms gewoon spontaan zijn eigen taal tussen al het engels gebruikt :)

zenabi
2 januari 2010, 14:40
pas nog naar concert geweest . echt super ,momenteel één van de weinige bands die je bij de eerstte toon al erkend ,vindt ze echt geweldig .spelen niet voor nix bij metallica in het voorprogramma

Tho
2 januari 2010, 14:47
ik vind het echt ongelofelijke KUTmuziek. Bah.

Jan Buurman
2 januari 2010, 14:49
Ik heb ze een jaar of drie geleden voor het eerst in Leiden gezien in Four Reasons. Een tent met nog geen 100 man. Ik was meteen fan!!! Kort daarna werden ze "groot"...
Erg strakke band!!!

Ook erg relaxte gasten! Ik stond na bovenstaand optreden zij aan zij bij de pisbak met de zanger. Later in de zaal heb ik hem nogmaals gesproken. Heel relaxed en down to earth..
Ik vind dat ze bij gigs altijd dicht bij het publiek blijven..

Lexvandoef
2 januari 2010, 14:55
Vette muziek! Heb ze 2 jaar geleden live gezien in de melkweg, super mooi feessie was dat!

Philippe
4 januari 2010, 15:47
Superrelaxte gasten!
Na het optreden komen ze gewoon rustig in het publiek een biertje drinken, wat ouwehoeren met fans. Totaal geen kapsones.
Muziek vind ik ook te gek, hoewel ik de nummers op de eerste twee albums soms iets teveel op elkaar vind lijken. Ook speelt de drummer soms het héle nummer door DB. Wordt soms irritant.
Guitar Gangsters & Cadillac Blood is kicken. Zanger moet je echt van houden, you love it or hate it.

Rebel Monster is trouwens een teringhard nummer.

HaroldA
4 januari 2010, 15:58
Verschrikkelijke slechte CD producties (werkelijk niet om aan te horen :stop:), dus alleen live gaaf. Een hele tijd geleden in de Little Devil gezien maar daarna niet meer...

Ik heb de CD's nog wel proberen te luisteren, maar na een paar tellen begin ik dan te kokhalzen van het belachelijk slechte gitaar- en drumgeluid. Je zou van zo'n band toch eigenlijk wel verwachten dat ze genoeg studio budget hebben om de My First Casio drum module en de Behringer V-Amp's achterwege te laten...

Kim Wilson
4 januari 2010, 16:08
Ik vind het erg gave muziek. Vooral omdat het niet zo krampachtig serieus is gehouden. Ze hebben er duidelijk lol in en laten dat ook horen, dat mag ik wel.

Coole band! :ok:

Rock Bottom
13 januari 2010, 12:58
Ik vind het erg gave muziek. Vooral omdat het niet zo krampachtig serieus is gehouden. Ze hebben er duidelijk lol in en laten dat ook horen, dat mag ik wel.

Coole band! :ok:

Ik vind juist dat deze band te serieus doet,
Een mix maken waarmee je echt te serieus probeert een allemans vriendje te zijn in de hardere genres op een imo walgelijke manier.

Daarnaast Johnny Cash verkrachten zou de doodstraf op moeten staan.

Dan die vreselijke dichtgesmeerde productie erover en klaar is kees.

ieme
31 maart 2011, 20:03
Ik vind het te gek, live niet altijd spatzuiver, maar wel lekker vies... Op de plaat bijna over geproduceerd, maar wel rete strak...

almarvk
31 maart 2011, 21:13
Live is het leuk, ik heb de dvd ook, maar vind het concept nu wel flink uitgemolken met hun laatste plaat. Die vond ik gewoon ronduit slecht.

pinchaholic
4 april 2011, 21:38
Ben niet de grootste fan van Volbeat....maarrrrrrrrrrr Check out the intro riffs to -Who They Are- from their last album. :hide:

Don't wanna be a dick, but pay attention James. These are better Hetfield riffs than Hetfield himself has written in many years.

Echt heerlijk, het was weer even mid eighties voor mij :cooler:


Evelyn ook niet verkeerd! ;)

Henri H
4 april 2011, 22:24
Ik vind het wel grappig, op z'n tijd.

We hebben met de band een poging gedaan om "Fallen" te coveren, maar gaat 'm niet worden.
Ik vond het wel gaaf om met m'n Tele en JCM 800 dat soundje neer te zetten. :cooler: