PDA

View Full Version : Geen Pieter



Rom
1 januari 2010, 16:03
Hallo,

Na wat rondzwervingen op andere fora nu hier.

Ik speel bas en gitaar. Tot voorkort ook 2 bands (beide instrumenten 1 band). Nu alleen actief als bassist in een rock coverband.

Erg benieuwd naar de muziekale verrichtingen op dit forum, dus waarschijnlijk bij die tipics het meest te vinden.

Zag dat Covermark hier ook zit. Ik hoop dat het dezelfde van Gitaar.net is.

Gr
Rom

Chocola
1 januari 2010, 16:20
Hallo,

Na wat rondzwervingen op andere fora nu hier.

Ik speel bas en gitaar. Tot voorkort ook 2 bands (beide instrumenten 1 band). Nu alleen actief als bassist in een rock coverband.

Erg benieuwd naar de muziekale verrichtingen op dit forum, dus waarschijnlijk bij die tipics het meest te vinden.

Zag dat Covermark hier ook zit. Ik hoop dat het dezelfde van Gitaar.net is.

Gr
Rom

Hoi Geen Pieter? Wat betekend geen Pieter? ^__^.

Welkom in ieder geval :-)

deefke666
1 januari 2010, 16:25
hahaha da's een manier hoe ze op gitaar.net iemand aanspreken die zich niet eerst heeft voorgesteld en ineens vragen begint te stellen.... :seriousf:

deefke666
1 januari 2010, 16:26
by the way welkom hier rom ;)

grtz d

Rom
1 januari 2010, 22:57
Dank. Effe wenne hier.

RoelSmoel
1 januari 2010, 23:01
Welkom Rom!

Ik zag dat je bent vertrokken op Gitaar.net..

Groet, Roel.

Rom
1 januari 2010, 23:07
Yep. Beetje klaar met het niveau daar. Niet van alle, maar zitten wel wat zieltjes tussen daar. Krijg de indruk dat dat hier wat meer onder controle is.

RoelSmoel
1 januari 2010, 23:11
Dat is iets van de laatste tijd, helaas..

In elk geval, nogmaals welkom!

Rom
1 januari 2010, 23:15
Tja...ik heb er al te veel woorden aan vuilgemaakt.

Dank!

macwilliams
2 januari 2010, 11:39
Een nieuw jaar, een schone lei.

Welkom en gelukkig NJ.

wietse
2 januari 2010, 12:53
Yep. Beetje klaar met het niveau daar. Niet van alle, maar zitten wel wat zieltjes tussen daar. Krijg de indruk dat dat hier wat meer onder controle is.

bwaaahahahahahhaaaa!!!!

zo dat was effe lachen, het is hier veel erger, alleen drukker en dus leuker, van moraalridders tot aso's alles vind je hier.
maar we houden de boel hier wel onder controle.

maar welkom, op gitaar.net kom ik ook niet veel meer, er gebeurt er bar weinig en het zijn steeds dezelfde die posten, een klein groepje dus.

BW87
3 januari 2010, 19:24
bwaaahahahahahhaaaa!!!!

zo dat was effe lachen, het is hier veel erger, alleen drukker en dus leuker, van moraalridders tot aso's alles vind je hier.
maar we houden de boel hier wel onder controle.

maar welkom, op gitaar.net kom ik ook niet veel meer, er gebeurt er bar weinig en het zijn steeds dezelfde die posten, een klein groepje dus.
De laatste tijd is het daar wat aggresiever en denegrerender als hier.

Blend
7 januari 2010, 09:59
Yep. Beetje klaar met het niveau daar. Niet van alle, maar zitten wel wat zieltjes tussen daar. Krijg de indruk dat dat hier wat meer onder controle is.

:seriousf::seriousf: Whoeeeeehaaa! Whahaha! Nou, één ding kan ik je alvast verklappen: het niveau is hier niet veel hoger...

Blend
7 januari 2010, 10:00
hahaha da's een manier hoe ze op gitaar.net iemand aanspreken die zich niet eerst heeft voorgesteld en ineens vragen begint te stellen.... :seriousf:

Ik sta daar ook nog geregistreerd. Beetje duffe bedoening daar. Wietse zat er idd ook op, met dezelfde schaamteloze spamtekst in z'n sig.