PDA

View Full Version : Pooring rain



repelsteeltje
1 januari 2010, 01:46
Nummertje wat ik heb gemaakt met band in a box een simpel muziek programa, wat vindt je ervan ?
Oja ik toch er nog even bij vermelden dat ik compleet een selfmade gitarist (al een jaar of 20) ben die eigenlijk meer een wannabee is dan een echte gitarist maar erug veel plezier heeft in muziek maken.

http://www.youtube.com/watch?v=1n8fpusRlEk

Stratman70
1 januari 2010, 16:05
Hoi,
Aardig spel en het klinkt netjes, zover youtube filmpjes qua geluid netjes kunnen klinken, want ik ga ervan uit dat ik het door de camera opgenomen geluid hoor? De bas klinkt niet echt fijn, maar je gitaargeluid is netjes.
Misschien iets meer afwisseling met hoog en laag spelen, je blijft wat in hetzelfde gebied hangen en de afwisseling geldt ook voor langere en kortere noten. Ik denk dat het dan wat spannender zou worden. Op een gegeven moment begon ik toch mijn aandacht te verliezen helaas.

Shake hands, ik ben ook zo'n selfmade wannabe gitarist.

repelsteeltje
1 januari 2010, 18:01
hee bedankt voor je reactie zal is kijken of ik het wat spannender kan maken.

vindt het ook lastig met band a box een opbouw te maken of uberhaupt variatie, ik moet me dan ook hoog nodig is gaan verdiepen in andere muziekprogramma's,
ook bedankt voor de tips ga ik zeker wat mee doen!

covermark
1 januari 2010, 19:28
Je bent lekker aan het jammen en ik kan zien dat je er plezier in hebt. Op een gegeven moment word het een beetje eentonig en weet je zelf ook niet goed meer wat je zal doen.

Pingelen kan je wel, daar mankeert het niet aan. Ik zou alleen bij een volgend nummer iets meer tijd nemen om over het 'verhaal' na te denken wat je muzikaal wil vertellen.

Keep up the good work !

ps Heb je dit in de zomer opgenomen? Ik zag die ventilator zo zwoegen ;-)

repelsteeltje
2 januari 2010, 00:18
thx ga inderdaad wat meer met het verhaallijn in de muziek doen wat strakkere lijnen erin en wat minder tierlatijntjes zou het geheel al wat verbeteren.
Ik ben ook te snel met filmpjes opnemen nummertje was koud een kwartier oud!Als ik het nu speel gaat het allemaal al wat rustiger en betere timming+ met wat tips van jullie kan ik er wat meer mee ga doen.

Het was trouwens een broeierige regenachtige dag vandaar de ventilator! :ok: