PDA

View Full Version : Gezocht: Gitaarbouwer omstreek friesland !!!



SRV2000
31 december 2009, 13:53
Hallo.

Ik heb een setje Custom shop 69 pick ups 3 x 250K pot en een 5 way switch besteld. deze komen over 2 weken binnen.
De gene die ze in zou gaan bouwen gaat over een week op vakantie naar new zeeland voor een paar maand. dus ik loop de boot mis.
De pots zijn al aan elkaar verbonden dan hebben ze in USA al gedaan.
alleen nu moet ik de elementen en de pots op de 5 way switch monteren.
Ik heb dit nog nooit eerder gedaan en ik heb naa verschillende schemas gekeken maar ik ben op dat gebied A techisch.
Dus nu ben ik opzoek naar een persoon die dit kan en die in omstreek van friesland woont.

Dus mocht je in friesland wonen en heb je veel kennis hierover en heb je het vaker gedaan. laat dan een berichtje achter mag ook via een pm.

Natuurlijk staat er een vegoeding tegen over ( in overleg)

Ik hoor het graag.

Hendriks
31 december 2009, 15:01
Dit is een eenvoudige klus , zelfs voor een beginner , gewoon het schema volgen wat erbj zit. Kom gerust anders gerust langs. (groningen).

SRV2000
31 december 2009, 18:30
Laat ik het zo zeggen ik heb het al eens eerder geprobeerd maar kreeg het maar niet voor elkaar.
Ik weet voor een 1 is het heel makkkelijk voor een ander een grote nachtmerrie ( voor mij dus ) maar groningen is niet ver van hier vandaan.
en wat zou je er dan voor willen hebben.

munkie
1 januari 2010, 20:37
Heins in Sneek.

Hendriks
1 januari 2010, 20:43
Laat ik het zo zeggen ik heb het al eens eerder geprobeerd maar kreeg het maar niet voor elkaar.
Ik weet voor een 1 is het heel makkkelijk voor een ander een grote nachtmerrie ( voor mij dus ) maar groningen is niet ver van hier vandaan.
en wat zou je er dan voor willen hebben.

Kost helemaal niets

Gjalt
1 januari 2010, 20:50
Ga inderdaad naar wim heins in sneek.
Zit in een grote winkel verscholen achter een klein steegje aan 't grootzand.
Anders zou je misschien bob de jong nog kunnen proberen in leeuwarden, maar daar heb ik geen ervaring mee.

richwoodplayer
2 januari 2010, 00:14
hij kan toch beter naar Hendriks gaan als hij dat gratis aanbied?
ik denk dat Hendriks ook heus wel kan solderen.

groovieguitarguus
2 januari 2010, 08:59
Kijk Hendriks, dat vind ik nou leuk!
Even je hulp aanbieden voor een klein en leuk klusje.
Dat is denk ik de basis van gitaarnet.
Elkaar helpen met onze 'passie'!!!

Happy new year

Midwolda
2 januari 2010, 09:16
Ik weet wel zeker dat Hendriks wel meer kan dan alleen "een beetje solderen". :ok:
Zo'n karweitje kun je met een gerust hart aan hem overlaten, dan weet je zeker dat het goed gedaan is.

Hendriks
2 januari 2010, 09:51
Het is toch ook leuk om te doen .

Quicksilver
2 januari 2010, 13:54
Klopt, erg tof van hendriks :ok:

Maar om nou naar een gitaarbouwer te vragen.. In de dichtsbijzijnde gitaarwinkel kunnen ze dat ook vast wel (maar die eikels durven vaak zoveel te vragen, heb het gelijk over 50 euro voor even los en vast solderen).

SRV2000
9 januari 2010, 22:43
Ik heb ze helaas nog niet binnen maar ik denk begin volgende week.
Inderdaad ik twijfel geen moment aan de kennis van Hendrik dus mocht het zover wezen dan zal ik even contact opzoeken via een PM.
Erg bedankt voor je aanbod en ik neem nog wel een kleinigheidje mee :D