PDA

View Full Version : Hngd! VGS Roadcruiser



JohnLord
31 december 2009, 13:20
Sinds vanochtend in mijn bezit deze VGS Roadcruiser. Is er hier iemand die deze gitaren kent en zo ja, kom maar op met info!

http://i734.photobucket.com/albums/ww341/guitartjeabele/DSCF1980.jpg

Sinner1980
31 december 2009, 13:23
Toch niet de laatste...congrats evengoed man
Zwarte stratdag vandaag:gitarist:

Exi
31 december 2009, 13:24
idd zwarte-strat-dag!

Hoe kom je eraan? Toch niet gevonden onder een stoeptegel? Is hij nieuw? vertel eens wat meer!

JohnLord
31 december 2009, 13:52
@ Sinner: dank je!


@ Exi: ik heb hem inderdaad niet onder een stoeptegel gevonden maar eerlijk gewonnen. Inmiddels heb ik er even op gespeeld en hij speelt erg lekker, redelijk goed afgestelden de pickups zijn niet verkeerd. Even een nieuw setje 0.10 en danis ie voor mij erg goed bruikbaar.

Raeven
6 juni 2012, 13:20
Ja, ik heb ook een VGS Roadcruiser. Voor zijn prijs is dit een ongelooflijk goeie gitaar. Keurig afgewerkt, goeie materialen gebruikt, alles werkt prima. Passieve EMG pick-ups, wat alleen al een wonder mag heten voor dit prijsniveau. De neck-pick up is heel goed bruikbaar, vooral vervormd. De voorste twee single coils klinken wat te donker naar mijn smaak.

jutter
6 juni 2012, 14:16
Ja, ik heb ook een VGS Roadcruiser. Voor zijn prijs is dit een ongelooflijk goeie gitaar. Keurig afgewerkt, goeie materialen gebruikt, alles werkt prima. Passieve EMG pick-ups, wat alleen al een wonder mag heten voor dit prijsniveau. De neck-pick up is heel goed bruikbaar, vooral vervormd. De voorste twee single coils klinken wat te donker naar mijn smaak.

Onder welke stoeptegel kom jij vandaan??? :D

B-stone
6 juni 2012, 16:33
De neck-pick up is heel goed bruikbaar, vooral vervormd. De voorste twee single coils klinken wat te donker naar mijn smaak.

??? je bedoelt dat die humbucker goed bruikbaar is?

lijkt mij idd wel een vette gitaar, al ken ik de prijs niet.

.slash.
6 juni 2012, 16:48
Onder welke stoeptegel kom jij vandaan??? :D

Scherp!:cheerup:
En John(?) gefeliciteerd met de nieuwe gitaar!

JohnLord
6 juni 2012, 21:31
Zie ik ineens mijn eigen topic terug!

Maar zeker scherp Slash, ik heb de gitaar nog maar twee jaar geleden verkocht...

jutter
6 juni 2012, 22:19
Zie ik ineens mijn eigen topic terug!

Maar zeker scherp Slash, ik heb de gitaar nog maar twee jaar geleden verkocht...

Bij deze kan de stoeptegel er weer op! :D