PDA

View Full Version : Muziekwinkel omgeving roosendaal (+60km)



Thiez
30 december 2009, 21:34
Ik ben op zoek naar een goede muziekzaak om eens wat cabinets uit te proberen. Muziekcentrum van gorp in roosendaal is een prima muziekzaak maar erg beperkt met cabs (alleen marshall, engl en koch).
Bij feedback is het iets uitgebreider maar ook nog niet echt alle cabs die ik uit wil proberen.
Is er iemand die een muziekzaak in de buurt weet waar verschillende goede cabs uit te proberen zijn? (mesa, orange, engl, bogner, ..)
Liefst zo dicht mogelijk bij roosendaal maar tilburg ofzo is ook nog goed te overbruggen voor mij.

Tokaifan
31 december 2009, 13:04
Hee, ik zit toevallig in Tilburg op kamers en me ouders wonen in de buurt van Roosendaal. Dus ik ken het daar wel. Je kunt Tierolff in Roosendaal proberen, maar dat is het ook niet echt. In Tilburg is er sowieso niets, dus daar hoef je al niet naar toe. Feedback is niet ver voor ons. Ik ga echter altijd naar Max in Den Haag. Wat mij betreft dé zaak.

marc_o
31 december 2009, 13:15
welke cabs wil je testen dan? als je vanuit die vraag werkt is het wat makkelijker.....en neem je dan je eigen top mee? zou ik wel doen namelijk.

Thiez
1 januari 2010, 13:58
de merken die ik noemde. 4x12 engl v30, engl greenback, engl v60, orange v30, bogner en mesa.
Tierolff is helemaal niks vind ik. Die hebben wat marshall staan en thats it. Kom daar zelden binnen.
Ik denk dat ik idd maar een keer naar den haag moet. Max guitars en rock palace dan heb ik het wel ongeveer denk ik zo. Blijft alleen kut dat ze geen parkeerplek voor de deur hebben als je eigen versterker en gitaar mee wilt nemen...

marc_o
1 januari 2010, 14:14
de merken die ik noemde. 4x12 engl v30, engl greenback, engl v60, orange v30, bogner en mesa.
Tierolff is helemaal niks vind ik. Die hebben wat marshall staan en thats it. Kom daar zelden binnen.
Ik denk dat ik idd maar een keer naar den haag moet. Max guitars en rock palace dan heb ik het wel ongeveer denk ik zo. Blijft alleen kut dat ze geen parkeerplek voor de deur hebben als je eigen versterker en gitaar mee wilt nemen...

Rockpalace staat NAAST een parkeergarage, welgeteld 20 meter...

Thiez
1 januari 2010, 14:18
ah ok dat wist ik niet. Ben er vorige keer alleen langs gereden maar toen waren ze gesloten.