PDA

View Full Version : Suggestie - verbetering Subgroep voor muziekwinkels



Thiez
30 december 2009, 22:31
Misschien een verbetering om een subgroep aan te maken voor muziekwinkel. Er zijn genoeg topics over ervaringen bij bijvoorbeeld feedback, piens, guitarking, etc. Misschien een idee om een aparte subgroep te maken? Nu komt het of bij sites of bij versterkers ofzo te staan.
Ik ben zelf op zoek naar een muziekwinkel bij mij in de buurt en hier wilde ik een vraag over stellen maar ik wist niet goed waar ik hem kwijt moest. Ik zet hem bij sites, mocht het verkeerd zijn mag hij uiteraard verplaats worden maar er is niet echt een plaats voor.

kenx
30 december 2009, 23:10
Misschien een verbetering om een subgroep aan te maken voor muziekwinkel. Er zijn genoeg topics over ervaringen bij bijvoorbeeld feedback, piens, guitarking, etc. Misschien een idee om een aparte subgroep te maken? Nu komt het of bij sites of bij versterkers ofzo te staan.
Ik ben zelf op zoek naar een muziekwinkel bij mij in de buurt en hier wilde ik een vraag over stellen maar ik wist niet goed waar ik hem kwijt moest. Ik zet hem bij sites, mocht het verkeerd zijn mag hij uiteraard verplaats worden maar er is niet echt een plaats voor.

Bij gitaar-diversen tref je meestal zo'n topics aan, dat is dan ook een betere plaats om zo'n topic te plaatsen ;)

Mitch
31 december 2009, 15:38
Het staat nu verspreid door Elektrische gitaren, Gitaar-Diversen, Sites, da's wel een nadeel. Maar ja, dat heb je met wel meer onderwerpen, kabels bijvoorbeeld. En om nou voor ieder lastig in te delen onderwerp een aparte subgroep te maken...

hoofd
31 december 2009, 16:36
Muziekwinkels bespreken en recenseren is wellicht wel een beetje een riskant onderwerp, in het verleden is er al 's gezeik mee gehad (iets met een lul en een aprilheuvel ofzo.. :sssh: ) en een flink gedeelte van de NL gitaarwinkels sponsort GitaarNet. Niet het beste plan om die af te gaan zeiken (zal ongetwijfeld gebeuren), als je 't forum leuk vindt.