PDA

View Full Version : Ook even voorstellen :P



Mayke
30 december 2009, 13:03
Haai!

Ik ben Mayke :P. Ik ben op het moment 13, maar vanaf 2 januari 14 :cheerup:. Ik woon in Diever samen met onze grote verzameling aan beesten (1 hond, 5 katten, 3 ratten en 2 IJslandertjes) die allemaal een bepaalde passie hebben voor het mollen van mijn instrumenten, dus tegen woordig gaat elke gitaar na het spelen gauw weer z'n doosje in.
Ik heb op het moment 3 gitaren: Een merkloze klassieke waarvan het stemmeganiek gesloopt is door 2 rooie katers, een Fender Telecaster Limited Edition PinkPaisley :cooler: en een semi-akoestische Crafter. Op mijn akoestische gitaar krijg ik nu 6 jaar les en sinds 2 jaar doe ik ook heel veel met mijn Fender. De Crafter heb ik nu net 3 maanden en daar leert mijn vader me vooral de basis dingetjes van Jazz op.
Nou ja, dat was het denk ik wel!
Groetjes Mayke.

p.s. Als iemand een oplossing heeft voor instrument-slopende beesten, hier graag melden!

paulusdeBKB
30 december 2009, 13:25
Welkom op het forum, en veel plezier! Ik ken wel oplossingen voor instrumentslopende beesten: beestslopende instrumenten! Denk aan vallende piano's e.d.
http://2.bp.blogspot.com/_0K80r_4W2Cg/R6M6GFfISWI/AAAAAAAAABE/37dnWqix1_8/s320/falling+piano.jpg

speulmenneke
30 december 2009, 16:35
Hallo Mayke,

Een oplossing voor instrument-slopende beesten heb ik helaas niet. Maar ik wens je wel veel succes hier op het forum.
Wat verstaan jij en je vader trouwens onder de "basis dingetjes van Jazz" ??