PDA

View Full Version : (Jonge) muzikanten gezocht nieuwe band (Overijssel)



Maryse
30 december 2009, 12:10
Voor een nieuw bandje ben ik op zoek naar muzikanten en zanger(s) en/of zangeres(sen).

Ik speel zelf (semi-akoestische) gitaar. Verder staat er nog niks vast over de samenstelling van het bandje, dus elk muziekinstrument is welkom, evenals elke zanger(es). Van viool tot saxofoon, van piano tot xilofoon, van mandoline tot… Zoals ik al zei, elk instrument is welkom. Het lijkt me ontzettend leuk om een niet al te standaard bandformatie te maken.
Een tweede gitaar erbij is ook helemaal goed!

De leeftijd voor de bandleden is ong. 14 – 18 jaar en de bandrepetities zullen zijn in Wijhe (Overijssel).

Lijkt het je leuk om bij de band te komen of gewoon een keertje mee te spelen om te kijken of het wat is? Stuur dan een mailtje naar loupyprojects@gmail.com met wat informatie over jou als muzikant(e)/zanger(es) en van wat voor soort muziek je houdt. Ik stuur zo snel mogelijk een mailtje terug.

Maryse
10 januari 2010, 22:39
Heeft iemand tips hoe ik een bandje bij elkaar kan vinden, ik heb namelijk op verschillende websites oproepjes geplaatst, maar blijkbaar is dat niet genoeg, want ik heb nog geen reacties gehad van muzikanten.
Heeft iemand suggesties?