PDA

View Full Version : SuperChamp XD na 5 minuten dood



j3lt3
29 december 2009, 22:11
superchamp xd gebruikers,

Na veel lovende stukjes, hier en op andere fora, te hebben gelezen over de Fender SuperChamp XD, ging ik vol goede moed naar de winkel om er eens een te proberen: Gaaf. Meteen een gekocht. 'S avonds het doosje opengemaakt en de verse champ neergezet. Na ongeveer 5 minuten genieten doet het beestje keihard brommen. Meteen een ander stopcontact geprobeerd, ander netsnoer, andere jacks, geen jacks, geen gitaar.. Maar hij blijft keihard brommen.
Is de kwaliteit van de champ nou toch niet zo goed als het geluid? Of heb ik gewoon vette pech.

Midwolda
29 december 2009, 22:45
Dit moet jou weer overkomen... je hebt (denk ik) gewoon vette pech.
Ik weet niet beter of de SCXD's zijn kwalitatief uitstekende versterkers.
Als er echt iets kapot is, terugbrengen en een andere SCXD meenemen.
Laat je niet afschepen met een reparatie van enkele weken, hup omwisselen.
Heb je al gecontroleerd of alles nog goed vast zit, buizen, speaker-kabel?

Chocola
29 december 2009, 23:04
superchamp xd gebruikers,

Na veel lovende stukjes, hier en op andere fora, te hebben gelezen over de Fender SuperChamp XD, ging ik vol goede moed naar de winkel om er eens een te proberen: Gaaf. Meteen een gekocht. 'S avonds het doosje opengemaakt en de verse champ neergezet. Na ongeveer 5 minuten genieten doet het beestje keihard brommen. Meteen een ander stopcontact geprobeerd, ander netsnoer, andere jacks, geen jacks, geen gitaar.. Maar hij blijft keihard brommen.
Is de kwaliteit van de champ nou toch niet zo goed als het geluid? Of heb ik gewoon vette pech.

Je stapt morgen in de auto, rijdt naar de zaak waar je hem vandaan haalt en ruilt hem om. Zorg dat je een nieuwe krijgt ;).

j3lt3
30 december 2009, 00:27
@Midwolda:
Alles zit goed gemonteerd. Na een uurtje wachten deed hij het weer 60 seconden perfect, daarna kwam de brom weer.

@Resonare: Terug ga ik zeker. Ik hoop alleen dat de nieuwe scxd niet na een tijdje dezelfde of andere kuren gaat vertonen.

Chocola
30 december 2009, 01:33
@Midwolda:
Alles zit goed gemonteerd. Na een uurtje wachten deed hij het weer 60 seconden perfect, daarna kwam de brom weer.

@Resonare: Terug ga ik zeker. Ik hoop alleen dat de nieuwe scxd niet na een tijdje dezelfde of andere kuren gaat vertonen.

In dat laatste geval ga je weer terug en eis je je geld terug :).

j3lt3
31 december 2009, 01:29
De nieuwe scxd doet 't tot nu toe prima :)

TimS
31 december 2009, 01:55
De nieuwe scxd doet 't tot nu toe prima :)
Deden ze nog moeilijk of kreeg je meteen een nieuwe? En hoe vind je het geluid?

Midwolda
31 december 2009, 07:28
Goe gedaan! Heel veel plezier er mee gewenst, ik vond het een heel fijne versterker
die je ontzettend veel waar voor je geld geeft, looks, sound, effecten en aansluitingen,
allemaal dik voor elkaar bij de XD's.