PDA

View Full Version : Groeten aus Belgien!



Stillborn
28 december 2009, 22:36
Hoi, ik ben Stillborn en kan helemaal geen Duits.

Ik ben inmiddels 21 en woon in Belgisch Limburg. Ik ben al heel mijn leven zot van muziek en al een tiental jaar zot van gitaarmuziek in alle vormen (Punk, Hardcore, Metal (Heavy, Death, Trash, ...), Blues, Folk,...).
Dik anderhalf jaar geleden nam ik een gitaar op en was direct verkocht. Eindelijk kon ik de muziek maken waar ik zoveel van hou! Mijn toenmalige vriendin leerde mij de eerste akkoorden en ik was vertrokken. Ik oefende dagelijks tot mijn vingers pijn deden of mijn pols ontstoken was (Dat heb ik gelukkig maar 2 keer in de beginfase aan de hand gehad. Doseren en opwarmen is een feit!).
Ondertussen kan ik mezelf tot een "medium" gitarist rekenen en speel ik in een punkbandje.

Mijn gear is ondertussen ook al enorm uitgebreid en bestaat uit oa.:
een CG Stratocaster (instapmodel dat ik heeeeelemaal beplakt heb)
een Ibanez GAX30 (mijn main axe. zeer goede prijs/kwaliteit en klinkt echt goed met wat distortion)
een ESP LTD WA200 (mijn gitaar voor het wat zwaardere werk)
een aria nog-iets (hele oude klassieke gitaar die ik kreeg van een tante omdat ze er niks mee deed. Heeft heel wat schade, maar klinkt verrassend warm)
een Ibanez AEG10E (laatst gekocht omdat ik een akoestische gitaar met een gemakkelijke nek wou om wat te componeren of met vrienden te zingen)
Een hoop pedalen waaronder een DS-1, ML2, Arctec Vintage Chorus, enz
Een Marshall AVT100.
Een Line6 PocketPod en een Line6 Studio UX2.

Vragen, verwelkomingen, verwensingen en ander gechat hoor ik graag

Groetjes!

J-P
28 december 2009, 23:32
Welkom, je forumnaam is toevallig afgeleid van een nummer van Necrophagist? :rockon:

speulmenneke
29 december 2009, 12:24
Hee Stillborn,

Herzlich willkommen und so :dontgeti:

Stillborn
30 december 2009, 10:16
Welkom, je forumnaam is toevallig afgeleid van een nummer van Necrophagist? :rockon:

Nee, eigelijk niet. Ik heb 't eerder van de band Spineshank.
Ik heb ook lang de naam Recipe4Hate online gehanteert en dat was dan weer een referentie naar Bad Religion...

J-P
30 december 2009, 10:29
Dat klinkt dan wel weer minder sympathiek op een forum, Recipe4hate... :makeup: :seriousf:

Bram+
31 december 2009, 07:29
Nee 'stillborn' is gezellig :D

J-P
31 december 2009, 07:58
Is in ieder geval rustig haha