PDA

View Full Version : HNGD !!! Ibanez Artcore



stonerdaf
28 december 2009, 16:59
Vandaag tegen alle verwachtingen in een nieuwe gitaar gekocht !

Een Ibanez Artcore AS73B-BKF !

Ik wou een gitaar die onversterkt toch ook wel wat geluid voortbrengt, die er toch iets of wat goed uitziet en die uiteraard ook versterkt goed klinkt. En geschikt is voor southern rockachtige muziek.

Een bezoekje gebracht aan de lokale gitaarboer, en onderstaande schoonheid mee naar huis genomen. Mooi sobere matzwarte uitvoering zonder al te veel tierlantijntjes.

Heb 'r ter plaatse even getest over een H&K lampencombo, en was gelijk verkocht ! Lekker rauwe klank over 't brugelement, en warm en bluesy op 't middenstandje en op de nek pickup. Redelijke chunky nek, maar ligt desalniettemin goed in de hand.

Sorry voor de crappy foto, is met mijn gsm gemaakt.

http://i109.photobucket.com/albums/n62/thebandmoira/28122009008.jpg

kenx
28 december 2009, 17:46
Gefeliciteerd!!

hezz
28 december 2009, 22:36
Kickass! Welkom bij het knusse Artcore clubje! Drank graag zelf meenemen...

Tankman
28 december 2009, 23:27
Gefeliciteerd! Dat is een heel fijn gitaartje. Ik heb ook nog een tijdje overwogen om die te kopen, maar uiteindelijk vond ik juist dat matzwarte niet echt bij het model passen en ben ik afgehaakt. Maar verder klinkt hij goed en speelt hij heerlijk.

Mijn zoektocht naar een jazzgitar gaat door!:soinnocent:

Mikos
29 december 2009, 01:07
gefeliciteerd!
Ziet dr tof uit, hoe klinkt ie?
als je ooit een geluidsopname hebt, post maar raak!

macwilliams
29 december 2009, 08:10
Mooie gitaar, gefeliciteerd!
Heb dit model in handen gehad maar toch gekozen voor de sheraton. De hals stond mij niet aan.
Mooi istie wel anders had ik hem niet eens overwogen.

Daan_B
29 december 2009, 09:03
Zoiets heb ik gister ook getest! Zelfde vorm, sunburst lak en chrome PU covers. Was wel lekker maar vond hem net niet helemaal overtuigen.
Gefeliciteerd in ieder geval!

LordOfLager
29 december 2009, 12:41
Gefeliciteerd en welkom bij de ArtCoreClub :)

hendrix2
29 december 2009, 13:00
Ik ben altijd al een Artcore fan geweest. Prachtige gitaartjes die ook nog eens goed bespeelbaar zijn en goed klinken.
Veel plezier ermee en gefeliciteerd!