PDA

View Full Version : Nieuwe Stratocaster



green_day
11 april 2003, 19:16
Ik heb laatst mijn gitaar naar de gitaarboer gebracht om hem ff te laten afstellen. Ik bel vandaag even of hij klaar is, die man zo: ehmmmm.. er is een klein probleempje met je gitaar.. jou gitaar heeft een fabrieksfout.. en ik helemaal verbaasd.. de hals staat er scheef op gemonteerd (daar heb ik nog noooooitt wat van gemerkt maar oke) en die man weer: ik heb fender al opgebeld en jij krijgt een nieuwe stratocaster, en je oude gaat naar fender en ze zeiden dat ze zouden kijken wat er mee aan de hand is, maar eigelijk interesseerd me dat geen zak!
kortom mijn oude stratocaster gaat de deur uit en er komt een nieuwe binnen.. da's toch service van die mensen!

Negative K3 fan
11 april 2003, 19:19
wedden dat ze gewoon je gitaar enorm hebben opgeneutk en dit als excuus gebruiken opmdat ze bang zijn dat je er teveel aan bent gehecht.

Maarja, dan klrijg je toch een nieuwe gitaar :smile:

green_day
11 april 2003, 19:23
Op 2003-04-11 19:19, schreef Negative K3 fan:
wedden dat ze gewoon je gitaar enorm hebben opgeneutk en dit als excuus gebruiken opmdat ze bang zijn dat je er teveel aan bent gehecht.

Maarja, dan klrijg je toch een nieuwe gitaar :smile:

nou.. ik ga hem morgen ophalen en bespelen totdat ik men nieuwe heb.. als ik werkelijk verschil merk dan zal ik ze er op aanspreken.. maar ik kan me niet voorstellen dat ze em opgeneukt hebben. Die zaak heeft een goede naam voor zover ik weet

moretel
11 april 2003, 19:24
Je doet je naam eer aan Negative,

maar niet iedere gitaarbouwer zet zijn brug er scheef in hoor :grin:


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2003-04-11 19:25 ]</font>

Electrical Storm
11 april 2003, 21:53
hals moretel... hals

sash
11 april 2003, 23:07
Jah ouderdom he :grin:

Indeed wel goeie service trouwens!

skabouter
11 april 2003, 23:33
leuk is dat :smile: ik zou blij zijn

maar het kan ook stom zijn. als je net aan je gitaar gehecht bent (bijv omdat er stickers of handtekeningen oid opzitten) en je moet een nieuwe..........of noujaa. je moet natuurlijk nooit :grin:

green_day
12 april 2003, 09:41
Op 2003-04-11 23:33, schreef skabouter:
leuk is dat :smile: ik zou blij zijn

maar het kan ook stom zijn. als je net aan je gitaar gehecht bent (bijv omdat er stickers of handtekeningen oid opzitten) en je moet een nieuwe..........of noujaa. je moet natuurlijk nooit :grin:

neuh ik mag kiezen of ik em wil houden of een nieuwe gitaar.. nouja het enige wat er op zit is een lading krassen dus hij gaat :grin:

nirvana
13 april 2003, 17:15
waarschijnlijk zon hypr zeldzaam gitaartje :grin: Die mensen dachten mmm we kunnen eens proberen, maar zou hij daar wel in trappen... haha kzeg maar wa

Electrical Storm
13 april 2003, 17:47
Gore aap!! Dankzij dit verhaaltje heb ik afgelopen nacht gedroomd dat mijn Fender ook totaal was verneukt en hij terug moest naar de fabriek! :grin: :grin: (serieus waar!)

green_day
13 april 2003, 19:21
ag.. ik krijg er een veeel mooiere voor terug, en gelukkig niet met floyd. als hij er is dan post ik wel wat foto's

green_day
13 april 2003, 19:24
Op 2003-04-13 17:47, schreef Electrical Storm:
Gore aap!! Dankzij dit verhaaltje heb ik afgelopen nacht gedroomd dat mijn Fender ook totaal was verneukt en hij terug moest naar de fabriek! :grin: :grin: (serieus waar!)

die van mij is niet helemaal verneukt! en ook zoals ik eerst zei dat de hals scheef gemonteerd was, nou het was juist de brug die misschien 2 mm te veel naar rechts zat, dus de lage E zat ietsje te ver naar rechts en de hoge E ook, en die man van muziekhuis leo vond dat dat echt niet kon

Electrical Storm
13 april 2003, 21:01
Oh, ik droomde dat mijn hals een dikke afwijking had (en vreemd genoeg dat ik daar nooit wat van had gemerkt :razz: ) Maar goed, een verplaatste brug valt inderdaad wel aardig mee maar in mijn droom werd het sowieso al aardig overdreven...

Franc
13 april 2003, 21:15
die van mij is niet helemaal verneukt! en ook zoals ik eerst zei dat de hals scheef gemonteerd was, nou het was juist de brug die misschien 2 mm te veel naar rechts zat, dus de lage E zat ietsje te ver naar rechts en de hoge E ook, en die man van muziekhuis leo vond dat dat echt niet kon


Houden man! De gitaar Blackie van Eric Clapton had ook zoiets. Alleen zit daar de hele brug wat te veel naar links.

En kijk eens wat er van Eric geworden is :grin:

Negative K3 fan
13 april 2003, 21:23
Op 2003-04-13 21:15, schreef Franc:


die van mij is niet helemaal verneukt! en ook zoals ik eerst zei dat de hals scheef gemonteerd was, nou het was juist de brug die misschien 2 mm te veel naar rechts zat, dus de lage E zat ietsje te ver naar rechts en de hoge E ook, en die man van muziekhuis leo vond dat dat echt niet kon


Houden man! De gitaar Blackie van Eric Clapton had ook zoiets. Alleen zit daar de hele brug wat te veel naar links.

En kijk eens wat er van Eric geworden is :grin:


mijn brug zit ook een stuk te ver naar links... hehe ik word de nieuwe eric clapton!

green_day
13 april 2003, 21:27
Op 2003-04-13 21:23, schreef Negative K3 fan:


Op 2003-04-13 21:15, schreef Franc:


die van mij is niet helemaal verneukt! en ook zoals ik eerst zei dat de hals scheef gemonteerd was, nou het was juist de brug die misschien 2 mm te veel naar rechts zat, dus de lage E zat ietsje te ver naar rechts en de hoge E ook, en die man van muziekhuis leo vond dat dat echt niet kon


Houden man! De gitaar Blackie van Eric Clapton had ook zoiets. Alleen zit daar de hele brug wat te veel naar links.

En kijk eens wat er van Eric geworden is :grin:


mijn brug zit ook een stuk te ver naar links... hehe ik word de nieuwe eric clapton!

ja zo'n probleem is dat toch helemaal niet? maarja ik krijg mooi een nieuwe.. en stuk beter dan zo'n zwarte strat met zo'n lelijk bakbeest van een floyd rose.. doe mij maar een blauwe strat met een strat trem brug :smile:

Ic3gl0vE
13 april 2003, 22:12
hmm kom je daar met je compleet gecustomizete gitaar... sturen ze 'm zomaar weg :wink:

sash
13 april 2003, 22:27
Jah dan zou het idd wel lullig zijn :grin:

Ic3gl0vE
13 april 2003, 22:37
geef jouw strat eens aan servicepersoneel Sash.. misschien sturen ze 'm wel terug omdat er iets met de lak is gebeurd dat eigenlijk niet mogelijk zou moeten zijn :grin: