PDA

View Full Version : Hagstrom?!?!



limawiskey
27 december 2009, 00:42
Hallo,
Ik zoek een winkel in nederland waar ik de 'Hagstrom ultralux' serie zou kunnen proberen.
Ik ben erg gestresseerd in de 'xl-2' en de 'xl-5' maar ik wil ze wel graag eerst bespeeld hebben voordat ik er een koop.
B.v.d.
Mij

robbierodeo
27 december 2009, 09:34
tonika groningen verkoopt volgens mij hagstrom gitaren, zou je even moeten bellen wat ze op vooraad hebben. Er staan maar 2 op de website, maar volgens mij hebben ze wel meer gitaren in de winkel staan.

Eko
27 december 2009, 09:39
Via de site van Hagstrom zou je naar een importeur moeten kunnen komen. Anders even meneer Hagstrom zelf maar gemailed. Kun je direct vragen waar ze die hebben.

kenx
27 december 2009, 11:08
Hallo,
Ik zoek een winkel in nederland waar ik de 'Hagstrom ultralux' serie zou kunnen proberen.
Ik ben erg gestresseerd in de 'xl-2' en de 'xl-5' maar ik wil ze wel graag eerst bespeeld hebben voordat ik er een koop.
B.v.d.
Mij
Is het niet geïnteresseerd? ipv gestresseerd...

Rock Bottom
27 december 2009, 12:04
Is het niet geïnteresseerd? ipv gestresseerd...

Teveel lima whisky denk ik.

Fuhgawz
27 december 2009, 12:40
Misschien handig als je er even bij vermeldt waar je woont? In Eindhoven zit We Music. De laatste keer dat ik daar was (inmiddels ook alweer een half jaar geleden) hadden ze redelijk wat Hagstroms.

Kars-
27 december 2009, 13:22
Soundshop in amstelveen heeft ook wat hagstroms staan

limawiskey
27 december 2009, 13:36
bedankt voor de snelle reacties.
(het is inderdaad: 'geïnteresseerd') Maar goed, Ik kom er nu dus net achter op de 'hagstrom' website dat de Feedback in rotterdam minimaal 8 verschillende hagstrom modellen heeft liggen. Dus daar ga ik volgende week maar een kijken. Ik had al op de 'feedback' website gezocht, maar daar stonden ze niet op :s
Bedankt voor jullie hulp.
groet