PDA

View Full Version : Surrender



meul
25 december 2009, 22:54
Hey daar..

Dit is een al wat ouder themaatje van me, geen hoogvliegerij maar een kort stukje muziek en vond het gewoon leuk het even vast te leggen op disk.

http://members.casema.nl/plien68/Sound/Jan%20Vermeulen%20(Meul)%20-%20Surrender.mp3

glennshred
25 december 2009, 23:56
Machtig mooi!!! Als dit niet origineel is weet ik het niet meer :crazyhappy:

Intro, midden en einde lopen zo mooi in elkaar over, de gespeelde noten
klinken emotioneel en erg overtuigend door, een meesterwerkje :mmmm:

savale
26 december 2009, 10:28
Lekker met gevoel gespeeld! I like it. Drums klinken nog niet helemaal lekker in t geheel (iets te droog voor mn gevoel)

pgm10th
28 december 2009, 14:54
Ja ja, daar is ie weer.....moet zeggen dat ik deze versie beter vind dan je vorige........maar dat komt misschien om dat ik hem door een door ken.
En dat dit gewoon weer vernieuwend is.
:)

Laterzzz man

benwave
28 december 2009, 16:04
Lekker stukje Jan..primas

meul
28 december 2009, 20:46
dank u allen vriendelijk!

HvV
28 december 2009, 21:40
Kende deze nog niet, maar erg goed gitaarwerk weer, heb er van genoten. Klasse!

Guitarfreak
29 december 2009, 00:46
Nice gitaarwerk. Grandioos gespeeld, weer...
Jammer dat je in Den Haag woont, anders kwam ik gitaarlessen bij je nemen (ja, serieus).

Stratman70
29 december 2009, 12:40
Jammer dat ik 'm niet geopend krijg. Wel wordt het nummer gelijk naar een tijdelijke map gedownload. Net een nieuwe laptop: mediaplayer van Windows doet het sowieso al niet, maar de onlangs geïnstalleerde Realplayer opent 'm ook niet. Bij andere mp3tjes lukt het wel.

Jammer, want ik zie dat ik de enige ben die 'm niet geopend krijgt. Weet dus niet waar het aan ligt.

meul
29 december 2009, 22:44
hey, thanks mannen

@gitfreak, stel je niet aan joh, jij komt er zonder mij ook wel :sssh:

p.s @ strat, ik zou het ff niet weten, ik weet wel dat sommige mensen niet kunnen streamen en eerst moeten downloaden, meestal omdat wmp niet geassocieerd is met mp3, dit verhaal ken ik nog niet?? misschien codec probleempje, ff codec packje opnieuw installeren.

Stratman70
29 december 2009, 23:06
Fixed!

Gaaf thema, leuk nummer. Niet je beste, maar mooi gitaarwerk en het blijft boeien en het einde vind ik erg grappig klinken.

covermark
1 januari 2010, 20:56
In eerste instantie dacht ik "wat moet dit nu worden" maar het moment dat de 'band' invalt was ik meteen om. Sodemieters .... dit is echt erg mooi ! Heel erg beheerst gespeeld en toch met veel gevoel. Mooi palet aan geluiden, arrangement zit ook goed in elkaar.

Complimenten !!

Luc-O
1 januari 2010, 22:16
Erg goed, hier hou ik van.

Rom
1 januari 2010, 22:56
Helemaal met Covermark eens (goed je hier te zien. Je inbreng op een ander forum gewaardeerd)

Maar ....doe wat met dat eind thema! Dat funky slagje...Kan een mooie brug worden en dan langzaam weer spanning opbouwen en terug naar eerste thema.:blast:

pasqual
2 januari 2010, 01:04
hey Jan,

in het begin dacht ik dat je de eindmix was vergeten want het klinkt bij het intro wel érg droog. dit zal wel je bedoeling zijn want een lekkere sound neerzetten kan je wel! maar dan komt de rest van de instrumenten erbij en dan wordt het een ander verhaal. een lekkere meeslepende melodie waar veel potentiëel inzit. klinkt veelbelovend. ik begrijp dat het al een ouder idee van je is? misschien toch maar weer eens oppakken?

groeten Pasqual.

meul
4 januari 2010, 12:47
thanks allemaal!

het was en is niet mijn bedoeling om dit verder te gaan uitbouwen.

gr,
Jan