PDA

View Full Version : Kerstnummertje



hendrix2
25 december 2009, 16:39
Ik heb een kerstnummertje opgenomen dit jaar. Het is Silent Night, de tab/arrangement heb ik van Harald van dit forum (hoop dat je het niet erg vindt, Harald, anders verwijder ik het weer). Het is bijlange niet zo goed gespeeld als hij, maar ik wou eens wat anders proberen, ben helemaal niet thuis in het fingerpicken enzo, dus vele tips zijn welkom.

http://www.youtube.com/watch?v=XwpKYDjX9tQ

Don Capo
25 december 2009, 17:38
Goed gedaan hoor! Wat wordt je haar lang trouwens. Denk niet dat Harald er mee, zit, zou er juist trots op zijn als anderen mijn compositie spelen. Thumbs up in ieder geval!

hendrix2
25 december 2009, 18:55
Goed gedaan hoor! Wat wordt je haar lang trouwens. Denk niet dat Harald er mee, zit, zou er juist trots op zijn als anderen mijn compositie spelen. Thumbs up in ieder geval!

Thanks :)

Mijn haar is trouwens niet langer dan anders hoor :)
Maar er loopt in ieder geval een weddenschap in mijn vriendenkring dat het eraf gaat in 2010... Dus er komen nog wat verrassende foto's volgend jaar ;)

Nellyrocks
25 december 2009, 19:39
Leuk, mooie gitaar ook en een mooi verrassend dimmetje ergens tussendoor.

Ik heb gisteren ook een kerstnummertje gemaakt.:soinnocent:

Stratman70
25 december 2009, 21:48
Hij 's fijn! Toffe uitvoering, netjes gespeeld. Soms denk ik wel w.b. die dim akkoorden 'waar gaat dit naartoe', maar het klopt wel, muzikaal gezien. heel verrassend. Weer heel anders dan de mijne.

Harald
25 december 2009, 22:39
:)

Vind ik idd. alleen maar leuk, als mensen mijn arrangementen of nummers spelen! Voor de versie op de kerstDVD die ik samen met Eltjo Haselhoff en Hans Laduc heb gemaakt heb ik die dim akkoorden er trouwens uit gehaald en vervangen door de originele melodie, maar ik blijf ze wel mooi vinden zo. We wilden bij elk nummer iig één keer de originele melodie voorbij laten komen. Bijna jammer dat dit een kerstliedje is, het is op zich nl. best een mooie melodie, en tijdloos. Je zou zo echt niet zeggen dat dat ergens rond 1850 geschreven is.

hendrix2
26 december 2009, 10:15
Bedankt Stratman en Harald.

Ik ben trouwens benieuwd naar jullie kerstDVD, is die al te verkrijgen?

savale
26 december 2009, 10:23
Netjes gespeeld, originele compo.

kenx
26 december 2009, 11:40
Mooi gespeeld!

Harald
26 december 2009, 11:48
Bedankt Stratman en Harald.

Ik ben trouwens benieuwd naar jullie kerstDVD, is die al te verkrijgen?

Yes, via internet gewoon bij Peghead productions (niet om te spammen, maar omdat erom gevraagd wordt) http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=129439

-=JEROEN=-
26 december 2009, 22:19
Mooie muts :seriousf:

:ok: