PDA

View Full Version : Electro Harmonix Bad Stone Phase Shifter



Australis
24 december 2009, 15:34
Hallo,

Jaren geleden was ik de trotse eigenaar van een Electro Harmonix Bad Stone Phase Shifter pedaal. Voor degene die hem kennen, er zit o.a. op dit pedaal een handmatige phaserinstelling die een vrij groot bereik heeft. Deze instelling gebruikte ik vrijwel altijd. Nu is het pedaal helaas ernstig kapot gegaan en niet meer te repareren.

Weet iemand of er een pedaal op de markt is die vergelijkbaar is aan dit pedaal? En dan heb ik het met name over die handmatige phasersetting.

Alvast bedankt!

Dirk_Hendrik
24 december 2009, 15:37
Nu is het pedaal helaas ernstig kapot gegaan en niet meer te repareren.

Dan ben ik erg benieuwd wat er zo kapot is. Tenzij je met een auto over het ding heen bent gereden klinkt het als muziekzaakpraat.

Australis
24 december 2009, 15:40
Hallo Dirk_Hendrik,

Laten we zeggen dat ie zowel binnen en buiten verbrand/gesmolten en vervlogen is..en niet per se in die volgorde...:(

Dirk_Hendrik
24 december 2009, 15:42
Wauw! Wat is er gebeurd!?

Australis
24 december 2009, 15:45
Brand, Dirk_Hendrik....en een hoopje as valt niet te repareren helaas.

Dirk_Hendrik
24 december 2009, 15:49
Daim. Da's echt m'n nachtmerrie!

HaroldA
24 december 2009, 15:49
Als die phaser je zo bevalt zou ik gewoon dezelfde terug kopen...

Australis
24 december 2009, 15:51
Hoi HaroldA,

Dat zou ik best willen maar deze zit niet in de reissues van EH en tweedehands vinden is ook makkelijker gezegd dan gedaan. Het is helaas niet zo eventjes om de hoek te verkrijgen. Plus er zijn er ook niet zoveel in omloop, volgens mij..

HaroldA
24 december 2009, 16:00
Dat zou ik best willen maar deze zit niet in de reissues van EH en tweedehands vinden is ook makkelijker gezegd dan gedaan.

Ik weet nog wel een oudje uit begin jaren 80 te vinden. Dat is een v2/v3 en nog zonder led.


Zie je PM voor meer details!


Edit:
Nu zie ik pas dat het om een Bad stone gaat en niet een oude Small Stone... Sorry! :makeup:

Australis
24 december 2009, 16:04
Geeft niet Harold, toch bedankt voor het meedenken. ;)

HaroldA
27 december 2009, 13:23
Geeft niet Harold, toch bedankt voor het meedenken. ;)

Heb je deze al gezien?

http://cgi.ebay.com/80-ELECTRO-HARMONIX-BAD-STONE-usa-Phaser-pedal-CLEAN_W0QQitemZ320458258096QQcmdZViewItemQQptZGuit ar_Accessories?hash=item4a9cccf6b0#ht_500wt_751

Fuhgawz
27 december 2009, 13:29
Hot damn, dat is toch wel prijzig! Klinkt deze, op bepaalde instellingen, een beetje richting een Small Stone of is het echt een compleet ander beest?