PDA

View Full Version : used products koopje



wietse
24 december 2009, 13:33
jawel is bijna onmogelijk maar soms kan het, liep er gisteren langs en zag een mooie aria PE elite staan voor 125 euro, effe goed bekeken en onderhandeld omdat de lak achterop de hals er raar uitziet, zitten blaasjes onder de lak, en bij het effe inpluggen daar op een versterkertje kwam er geen geluid uit het brug element.
mocht hem voor 100 euro meenemen inclusief stemapparaatje, gigbag, strap, handvol plectrums en een snaarwinder.
thuis hem opnieuw besnaard en de schakelaar effe ingespoten en jawel alles werkt weer.
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/ariape2.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/ariapeback.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/ariapemercy.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v497/wietse/ariapebackneck.jpg
de ongewone lakschade, maar je voelt er niks van het lijkt alleen wat goor, op afstand denk je dat het schimmel is.

deze aria's zijn echt bang for bucks, kostten nieuw rond de 300 euro en dan heb je een mahonie gitaar met een maple top en en gelijmde maple hals, met die mooie heelles constructie.
voor dat geld koop je ook een nieuwe stagg, nou dan weet ik het wel deze aria heeft een wat dunnere body en dat zorgt voor een geluid dat tussen LP en SG inzit.
deze gaat weer de verkoop in hij is mij wat te nieuw maar was het een matsumoku PE geweest dan mocht hij blijven.

geert1976
24 december 2009, 13:46
deze heb ik 100 keer liever dan een Stagg.

Mooie gitaar voor weinig, die ben je zo kwijt denk ik;)

bat
24 december 2009, 13:50
Is die lak"schade" oppervlakkig? Dan moet het namelijk vrij simpel te verhelpen zijn, lijkt mij.

Mooi ding, helemaal een mooie prijs!

wietse
24 december 2009, 13:53
Is die lak"schade" oppervlakkig? Dan moet het namelijk vrij simpel te verhelpen zijn, lijkt mij.

Mooi ding, helemaal een mooie prijs!
zit onder de lak helaas, lijkt raar maar het kan geen kwaad, als je daar doorheen ziet dan heb je voor weinig een erg goede beginners gitaar.
het is eigenlijk alleen maar op de hals trouwens en een heel klein stukje achterop de body.

zeiler
24 december 2009, 13:54
alstie maar niet gestolen is ;)!

wel een leuke aanwinst weer :D! netjes ;)!
hele mooie "bodyshape" ook, hoe dat in elkaar
overloopt!

Jan Buurman
24 december 2009, 14:08
Ik hoorde laatst dat er bij Used Products gitaren boven water kwamen die bij Max Guitars ontvreemd waren... Sindsdien ben ik erg wantrouwig over mooie gitaren bij Used Products-achtige zaken. Ik nam aan dat zulke zaken wel erg voorzichtig zouden zijn met wat ze wel en niet innemen...

wietse
24 december 2009, 14:47
alstie maar niet gestolen is ;)!


dat weet je nooit met 2ehands handel, ik kan op een rommelmarkt ook wel iets kopen dat gestolen is.
maar deze was dus duidelijk niet gebruikt voor lange tijd, zaten ook nog maar 4 snaren op, schakelaar deed het niet goed en de input zat los.
en als je iets steelt dan vind ik het knap dat je er ook een muurbeugel bijsteelt, want die zat ook nog in de gigbag.
maar meestal lach ik me te barsten bij used products, zijn veel te duur ze durven zo voor een volcano versterkerje 60 euro te vragen, deden ze nu ook vroeg de verkoper of daar soms ook een gitaar bij zit?
want zo'n setje koop je nieuw voor 100 euro.

bat
24 december 2009, 15:22
zit onder de lak helaas, lijkt raar maar het kan geen kwaad, als je daar doorheen ziet dan heb je voor weinig een erg goede beginners gitaar.
het is eigenlijk alleen maar op de hals trouwens en een heel klein stukje achterop de body.
Lijkt op filler die instabiel is geworden dan... Raar, maar wat je zegt: als je er niks van merkt verder, maakt dat niet uit en kan je er een leuk gitaartje aan hebben.


Ik hoorde laatst dat er bij Used Products gitaren boven water kwamen die bij Max Guitars ontvreemd waren... Sindsdien ben ik erg wantrouwig over mooie gitaren bij Used Products-achtige zaken. Ik nam aan dat zulke zaken wel erg voorzichtig zouden zijn met wat ze wel en niet innemen...
Ja, dat zijn ze ook, ze letten ook over het algemeen wel op wie iets komt verkopen. Meestal moet je je bij dit soort zaken ook legitimeren als je iets komt verkopen. Maar goed, dat is natuurlijk niet waterdicht.

Los daarvan is het een crime om te weten of iets gestolen is. Zou je het goed willen doen, dan zou je elke keer als je iets inkoopt het serienummer moeten checken met de politie en dat werkt dan nog alleen maar als de politie meewerkt, het ook daadwerkelijk kan controleren en de oorspronkelijke eigenaar aangifte heeft gedaan met het serienummer...

Jamman
24 december 2009, 19:50
Is dat dat lugubere zaakje op de voorstreek in leeuwarden?
Kom er ook geregeld even kijken, maar deze net gemist, verdorie!

munkie
24 december 2009, 22:29
Een koopje bij Used Products, dat mag idd wel op het Forum gepubliceerd worden :crazyhappy:
Mooie Aria Wietse, is het een reissue of nog een echte ouwe Mat? Ik heb net weer een "Matje" binnen, zie mijn HNGD post.

Quote van een ander forum:

"Teveel gitaren bestaat niet. Te weinig ruimte ervoor wel...."

:speed:

wietse
24 december 2009, 22:37
inderdaad die zaak op de voorstreek naast kingkong, meestal lach je je er een deuk vanwege de absurd hoge prijzen.
en helaas het is een nieuwe geen matsumoku, dan had ik hem zelf gehouden zoals ik al meldde.

Mufftin
25 december 2009, 14:54
inderdaad die zaak op de voorstreek naast kingkong, meestal lach je je er een deuk vanwege de absurd hoge prijzen.
en helaas het is een nieuwe geen matsumoku, dan had ik hem zelf gehouden zoals ik al meldde.

laatst stopte daar een auto voor, jongens met mutsen op kwamen uit de auto met een plastic zak vol Playstationdingen. Gingen ze heel stiekem achterin staan handelen met die eigenaar achterin.
Ik vertrouw ze nooit.

Jasper.
25 december 2009, 20:30
Mooi gitaartje hoor, ook wel met oog voor detail volgens mij. Mooie tailpiece ook vind ik.

Tupelo
25 december 2009, 20:38
Een maat van mij heeft een jaren 80 exemplaar dat er zo uitziet.
1. piece maple top & dimarzio's; standaard geleverd, hoe is dat met deze ?
Fijn gitaartje is dat, ware het niet dat ik niets met LP's heb.

Mooie aankoop Wiets !!:ok:

wietse
25 december 2009, 20:59
laatst stopte daar een auto voor, jongens met mutsen op kwamen uit de auto met een plastic zak vol Playstationdingen. Gingen ze heel stiekem achterin staan handelen met die eigenaar achterin.
Ik vertrouw ze nooit.
die wilden ze gewoon kwijt :D de handel in ps1 en ps 2 spellen ligt helemaal op z'n gat ik verkoop ze nog amper en dan zijn de spellen die ik verkoop krasvrij en kostten maar 4 euro per stuk.
daar bij used products hebben ze met games dvd's en cd's echt hun verstand niet, vragen er soms meer voor dan nieuw in de winkel en dan zijn het ook nog eens onderzetters.

Quicksilver
25 december 2009, 21:04
die wilden ze gewoon kwijt :D de handel in ps1 en ps 2 spellen ligt helemaal op z'n gat ik verkoop ze nog amper en dan zijn de spellen die ik verkoop krasvrij en kostten maar 4 euro per stuk.
daar bij used products hebben ze met games dvd's en cd's echt hun verstand niet, vragen er soms meer voor dan nieuw in de winkel en dan zijn het ook nog eens onderzetters.

Correct, ik heb al een jaar geen spel meer gekocht voor het ding en hij ligt in principe weg te stoffen. Hij is vorige maand 1 dag wél gebruikt en gelijk ook vrij intensief want op de kerstmarkt hebben we een Guitar-Hero stand gehad en laat m'n broertje nou GH3 gekocht hebben. :seriousf:
Voor de rest ligt ie ongebruikt.

Hoezo verkoop jij games dan?

Bolder
25 december 2009, 21:27
gitaar én gamen?

Ferraririk
25 december 2009, 21:31
gitaar én gamen?

Gaat prima hoor

Mikos
25 december 2009, 21:54
Mocht je m voor een heel mooi prijsje weer doorverkopen, heel misschien wel geinteresseerd :)

wietse
25 december 2009, 21:59
Hoezo verkoop jij games dan?

ik sta geregeld op een rommelmarkt, met cd's, elpee's muziekinstrumenten, games en al het andere waar ik handel in zie en gemakkelijk mee te nemen is en niet breekbaar is.

mikos@
hij is al gereserveerd voor struik, neem hem de komende meeting mee.

Mikos
26 december 2009, 14:45
Jammer, volgende keer misschien meer geluk :)