PDA

View Full Version : Applaus.. de enige echte is gearriveerd.. ;)



RazorBlade
22 december 2009, 21:57
Hi all,

Lees ongemerkt al jaren op dit forum, handig dat je alles al kan lezen zonder lid te worden ! Ik heb echter soms :seriousf: de behoefte om ook even een mening te spuien als ik iemand zie prutsen met apparatuur ;) Dus toch maar even een accountje aangemaakt..

Ik ? >20 jaar ervaring in gitaar, bands, gear, midi & studio, zeer grote bibliotheek in de vingers zeg maar :supercool: speel meestal in 2 a 3 bands tegelijk, en val hier en daar, voornamelijk daar, nooit hier, in bij andere kafferbands.

OldGear ? Heb effectboards ala Borland gehad.. racks gehad ala Lukather.. van heel licht combo'tje tot 2 marshall jcm800 torens :seriousf: (en ja tegen standje 1 aan stond ik al harder dan de p.a. vaak :sssh: kan die ook zachter.. euh.. nee dan staatie uit..)

Nowmode.. Blijven hangen zijn een PRS (pre-factory), een ouwe heavy relic modified fender strat ultra die ik beide het meest gebruik, en een apx5 voor wat geinige sessies.. op de grond tegenwoordig een line6 x3 live, qualitatief/prijs enorm goed m.i. en beter voor je rug ;).. owja dan nog een marshall met sheffield speaker,, lekker brown..

Future.. Enorm last van G.A.S... koop nog al is wat op G.I.M. (G.a.s. Impuls Mode) zo heb ik nog een TriAxis liggen waar ik maar nie vanaf wil :dance: ding klinkt gewoon enorm goed.. Dan komt de vraag.. To Rack or Not to Rack.. that's the question.. my back says no, my ears say yes.. iemand een 2:90 in de aanbieding voor erbij :cheerup:?? En owja wil toch weer is een floydRose equiped guitar.. had me blommeVai uit '89 nooit motte verkopuh..


Gr.
RazorBlade

speulmenneke
25 december 2009, 00:07
RazorBlade Hallo,

Zeer interessante intro.

Kunnen we 's wat luisteren-horen-zien van jouw gear ??

toneblo
25 december 2009, 08:52
Wees welkom o scheermes!
Veul plezier alhier!