PDA

View Full Version : vox ad50 vt



collette
22 december 2009, 12:54
ben aan het denken om er zo eentje te kopen heb er ene tweedehands gevonden voor 200 euro het ding is 3 jaar oud.
nu was ik aan het checken naar de nieuwprijs hiervan maar vind alleen de vox vt50 terug.
wat is het verschil nu tussen de ad50 vt en de VT 50

lodi
22 december 2009, 21:14
de ad50vt is uit productie, de nieuwe, de vt50 kost nieuw 300 euro
verschil tssn oude en nieuwe; oude heeft 11 amp sounds, de nieuwe 22
nieuwe heeft afzonderlijke reverb bij de oude is reverb éen v d effecten en dus minder te combineren met andere effects vb;reverb+phaser kan ni dan heeft de nieuwe ook 8 presets ipv 2, sommigen proberen hun ouwe kwijt te geraken om n' nieuwe aan te schaffen zonder dat erbij te zeggen
ik zou zeggen niet doen tenzij voor 100 euro of zo de vt50 is elke euro meer dan waard.

flitslicht
22 december 2009, 21:37
Ben ik het mee eens. Die nieuwe serie heeft net wat voordelen waardoor die een stuk breder bruikbaar wordt. Je hebt ze ook in 30 en 15 Watt. Zelf heb ik de 30, daar komt een behoorlijke klap geluid uit en hij is een stuk handelbaarder qua gewicht dan de 50, hoewel bij hogere volumes de speaker wel gaat vervormen. De 50 heeft twee speakers en scoort ongetwijfeld beter als het echt hard moet.

lodi
22 december 2009, 21:51
de XL versie van de 50 heeft wel degelijk 2 speakers, de gewone vt50 niet hoor
ik gebruik zelf ook de 30 , handig bakje ,compact , net genoeg voor repetities, voor optredens n' micro d'rop, geen gedoe met kabels en bakjes
als ie nog niet bestond moest hij dringend worden uitgevonden, mankeert enkel nog n' tunertje, (mischien op de volgende versie)

flitslicht
22 december 2009, 22:40
Dan ben ik in de war. Ik had mijn versterker in de winkel vergeleken met de XL (metal) versie. Maar ja, ik speel geen metal en vond de VT30 een stuk beter. Ben er erg blij mee.