PDA

View Full Version : The Radios - Gimme Love



Snoberizer
21 december 2009, 23:30
Hallo allemaal,

Het is een tijdje geleden dat ik nog eens ben langsgeweest, maar ik ga niet alles volspammen terwijl ik zelf niet zoveel van gitaren ken, buiten die van mijzelf.

Nu wil ik het liedje "Gimme Love" van The Radios spelen voor mijn vriendin, maar het probleem is dat ik nergens op het internet de akkoorden hiervoor vind. Ik heb dan ook niet zo'n goed gehoor om zelf de akkoorden te gaan zoeken.

Ik had dus gehoopt dat iemand met een absoluut gehoor dit topic leest om mij uit de nood te helpen. Ik had graag een arrangement voor dit liedje gehad, dat enkel op de akoestische gitaar bespeelbaar is. Enkel de akkoorden, en mss een niet te moeilijke fill ertussen om het leuker te laten klinken. Zingen zal ik zelf proberen, al is mijn stem niet zeer goed. Het is uiteindelijk het gebaar dat telt.

Voor diegenen die het liedje niet kennen: http://www.youtube.com/watch?v=SeAiEwwrx8c

Alvast bedankt voor de deskundige hulp die ik hopelijk krijg!

PS: Het gaat dus enkel over de akkoorden die door Bart Peeters gespeeld worden. De pianostukken vraag ik wel op een pianoforum, als dit nodig moest zijn. We hebben een pianist, maar geen van ons is goed genoeg om op het gehoor noten en akkoorden te herkennen.