PDA

View Full Version : Nieuw topmerk uit Amerika: Teye-Guitars



Detremain
21 december 2009, 17:12
spam.......

VanMeekeren
21 december 2009, 17:16
Heel apart! Maar ik vind ze er best leuk uitzien!

Van Meekeren

bat
21 december 2009, 17:18
Leuke gitaren, niet mijn smaak, 't is een geexporteerde Nederlander die ze bouwt, maar dit is wel gewoon spam natuurlijk...

Jay75
21 december 2009, 17:20
Ziet er wel leuk uit ja! Zal de site eens goed gaan bekijken.

Ik ben wel benieuwd wanneer de eerste begint te zeiken dat je aan het spammen, ik gok nog op deze 1e pagina! :)

macwilliams
21 december 2009, 17:21
http://www.weeklyreader.com/readandwriting/content/binary/spam%20boy.jpg
Speciaal voor jay ;)
http://www.girlgeekchic.com/wp-content/uploads/spam.gif

Nielsje
21 december 2009, 17:21
Ben benieuwd hoe ze spelen.

Maar, ik vind ze hooguit geschikt voor negers die van bling bling houden. Jammer van het uiterlijk, een ietwat 'normaal' ogende gitaar zou leuk zijn.
Toch zonde, want ook al is het misschien een fenomenale gitaar, je schrikt een hoop potentiële kopers af met zo'n uiterlijk.

jutter
21 december 2009, 17:22
Zo'n lelijkerd raak je toch aan de straatstenen niet meer kwijt???:seriousf:

ellisvertellis
21 december 2009, 17:23
Ze zien er heel erg druk en amerikaans uit, op het kitscherige af vind ik. Maar da's ook maar de eerste indruk. Ben wel nog steeds benieuwd om er eentje in real life te zien (en te bespelen natuurlijk)...

Jay75
21 december 2009, 17:24
http://www.weeklyreader.com/readandwriting/content/binary/spam%20boy.jpg
Speciaal voor jay ;)

haha, ik was al te traag, maar ik vind dat iedereen nie zo moet zeuren, hij zegt tenminste eerlijk dat hij er mee bezig is, terwijl íe het ook verkapt had kunnen doen, daarbij had ik er nog nooit van gehoord en ik denk velen niet, dus ik vind zoiets toch wel toevoegen :)

Maar voor mij is het niks ;)

bat
21 december 2009, 17:26
Teye heeft zelf gisteren nog gepost in het Galama topic, vandaar kwam ik ook op zijn site terecht. Maar inderdaad, niet echt een bekende naam.

Alleen: als barno niet eens mag zeggen dat ie een gitaar voor een klant heeft gebouwd, vraag ik me af waarom dit dan ineens wel zou mogen... ;)

macwilliams
21 december 2009, 17:27
haha, ik was al te traag, maar ik vind dat iedereen nie zo moet zeuren, hij zegt tenminste eerlijk dat hij er mee bezig is, terwijl íe het ook verkapt had kunnen doen, daarbij had ik er nog nooit van gehoord en ik denk velen niet, dus ik vind zoiets toch wel toevoegen :)

Maar voor mij is het niks ;)
Neemt niet weg dat het tegen de forum regels is dus ik verwacht eigenlijk een:


http://www.woonhuistotaal.nl/cms/FCKeditor/cstmFiles/wwwwoonhuistotaalnl/slot.bmp
http://wf4.nl/vondstenEarl/slot.JPG
http://i186.photobucket.com/albums/x275/Vaderabt/Bloggen/slot.jpg

Jay75
21 december 2009, 17:27
Teye heeft zelf gisteren nog gepost in het Galama topic, vandaar kwam ik ook op zijn site terecht. Maar inderdaad, niet echt een bekende naam.

Alleen: als barno niet eens mag zeggen dat ie een gitaar voor een klant heeft gebouwd, vraag ik me af waarom dit dan ineens wel zou mogen... ;)

Wat??? Hoezo dat nou weer niet, dat is een hobby bouwer met vette gitaren. Nie zo zeuren hier hoor ;)!

benwave
21 december 2009, 17:33
Het is ordinaire spam en ik zeg opzouten met die advertentie....je hoor hem nooit meer.
Betaal dan lekker gewoon een bijdrage aan dit forum, dan kom je op de voorpagina

Ace 1.15.19
21 december 2009, 17:34
Neemt niet weg dat het tegen de forum regels is dus ik verwacht eigenlijk een:
Hey mac, lekker orgineel die plaatjes. :p Google pagina 1. :D

toneblo
21 december 2009, 17:44
ken ze..... slechte Zemaitis kloon!
Leuke gitaren, netjes gebouwd, maar niet bijzonder klinkend.

Let op switch, fender style in lp-achtige combi.

Arjan12
21 december 2009, 17:46
Gewoon open laten joh, het design van de gitaren zelf zorgt er wel voor dat ze niet worden verkocht.

Ik vind ze dus lelijk.

FruscianteFan
21 december 2009, 17:51
haha, ik was al te traag, maar ik vind dat iedereen nie zo moet zeuren, hij zegt tenminste eerlijk dat hij er mee bezig is, terwijl íe het ook verkapt had kunnen doen, daarbij had ik er nog nooit van gehoord en ik denk velen niet, dus ik vind zoiets toch wel toevoegen :)

Maar voor mij is het niks ;)
???

Als je een fiets jat, dan mag het zolang je maar duidelijk bezig bent met jatten?

Midwolda
21 december 2009, 17:52
Veel functieloze waterjet gesneden gegraveerde gematteerde geanodiseerde aluminium plaatjes.
Maar wel een domme stalen zeskantmoer boven op de brug pleuren...
Orange County Choppers all over. Veel bladiebla en weinig wat er wel toe doet.
Hier willen Amerikanen wel voor betalen, Europeanen niet.
:stop:

Pepe
21 december 2009, 17:54
Speel je in bandjes, kom je uiteindelijk door je passie in de States terecht en ga je gitaren bouwen en vertel je dat die nou ook in Nederland te krijgen zijn... zijn de achtergebleven gitaristen ontstemd omdat er regeltjes zijn op hun forum.

Kom op zeg, een topic over alle nieuwe Gibsons is leuk maar een nieuwtje van een handgebouwde gitaar is spam?

Maar goed, ik krijg het al snel benauwd van regeltjes

bat
21 december 2009, 17:59
Kom op zeg, een topic over alle nieuwe Gibsons is leuk maar een nieuwtje van een handgebouwde gitaar is spam?
Als het een topic was over een nieuw type Teye, prima.

Dit is gewoon een topic van een verkoper met als enige doel ervoor te zorgen dat hij deze gitaren verkoopt. En ik ben blij dat dat niet mag, anders zou binnen de kortste keren dit forumonderdeel veel weg hebben van Marktplaats.

Jeroen^^
21 december 2009, 17:59
Ergens vind ik ze wel mooi :) maar ook wel te zwaar over de top tegelijk... mhm moeilijk

_M_P
21 december 2009, 18:03
Naast het feit dat ik het afgrijselijk lelijke gitaren vindt (excuses alvast voor iedereen die het niet met me eens is):

Het is SPAM

Rock Bottom
21 december 2009, 18:05
Speel je in bandjes, kom je uiteindelijk door je passie in de States terecht en ga je gitaren bouwen en vertel je dat die nou ook in Nederland te krijgen zijn... zijn de achtergebleven gitaristen ontstemd omdat er regeltjes zijn op hun forum.

Kom op zeg, een topic over alle nieuwe Gibsons is leuk maar een nieuwtje van een handgebouwde gitaar is spam?

Maar goed, ik krijg het al snel benauwd van regeltjes

Dat is nou het jammere aan een board met zulke regels die te maken hebben met evt. sponsoren etc.
Elke nieuwe gibson, fender, prs, ibanez etc. mag gepromote woorden in een appart topic maar een enthousiaste bouwer, fan, vriend en of bewonderaar mag geen promotie(je mag ook reclame lezen) maken voor zijn product.

Het zou mij mooi lijken als er een apparte afdeling zou komen voor promotie zodat nieuwe merken en thuisbouwers ook promotie voor hun waar kunnen maken. We zouden dit zelfs moeten steunen want dit zijn vaak de mensen met echte passie voor hun instrumenten.

On topic, ik zou de gitaren best mooi vinden met mider overdreven opsmuck.
Is dit ook dezelfde als waar er meerdere advertenties op marktplaats over staan als zematis kloon?

macwilliams
21 december 2009, 18:08
Hey mac, lekker orgineel die plaatjes. :p Google pagina 1. :D

WAt dacht je zelf dan?!! Dat ik met een camera langs een ijzerwaren zaak ging om een stelletje foto's van sloten te maken?!?!?
Pffff tis ook altijd Ass.15.19 die weer komp zeuren. Ga een kindere peste joh !!!

Durf je nie hè? Die zijn te groot! Slampampert!!

Dussss: aufzältszèn!!

:seriousf:


En toch is het ordinaire spam, benauwende regels of niet... Spamspamspammerdespam.

schwalbe
21 december 2009, 18:16
Ik vind het ook nogal meevallen met de spam, tenzij topicstarter zich alleen heeft geregistreerd om dit topic te openen.
Het lijkt me sterk dat er veel Teye's op marktplaats staan, daar zijn ze wat te prijzig voor.
Teye (Wijnterp) is trouwens al eens geinterviewd door gitaarnet, voordat hij een gitaarmerk opzette: http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/interviews/teye.php3

Mocht je trouwens eens de kans hebben om een van zijn flamenco-conserten te bezoeken: zeker doen!

http://www.youtube.com/watch?v=QuwCwgLNv2w

FruscianteFan
21 december 2009, 18:21
Ik vind het ook nogal meevallen met de spam, tenzij topicstarter zich alleen heeft geregistreerd om dit topic te openen.
En wat blijkt: topicstarter heeft zich vandaag geregistreerd en heeft tot nu toe 1 post geplaatst.

Lexvandoef
21 december 2009, 18:28
Ach wat maakt het uit, blijven toch lelijke gedrochten... :seriousf:

Mitch
21 december 2009, 18:40
Het is echt belachelijk dat hier twee pagina's (of vier, afhankelijk van je instellingen) over geluld moet worden en plaatjes van slotjes gepost moeten worden en geen hond die het rapporteert? Klagen en zaniken gaan weer prima, meewerken aan het forum: ho maar.
Kijk nou eerst eens naar je eigen forumgedrag en dan weer naar een ander.

Berisping wegens spam uitgedeeld, inhoud post verwijderd.