PDA

View Full Version : Wacken 2010!!



Dzware
21 december 2009, 15:07
Wacken Open Air 2010 komt er al weer aan. Het vindt plaats op 5-7 augustus 2010. De volgende namen zijn al bevestigd:

1349
Amorphis
Arch Enemy
Alice Cooper
Caliban
Cannibal Corpse
Corvus Corax
Die Apoka...
Edguy
Ektomorf
Endstille
Ghost Brigade
Grave Digger
Immortal
Iron Maiden
Kampfar
Lake of Tears
Mötley Crüe
Orden Ogan
Primal Fear
Slayer
Stratovarius
The Devils Blood
Torfrock
U.D.O.
W.A.S.P.

Met zo'n lijst, begin ik erg te twijfelen of ik nou naar graspop ga of dat ik nu al een kaartje voor wacken ga halen.

Menneskedyr
21 december 2009, 16:08
Zeer gave line-up dit jaar, voor mij een beetje de combinatie tussen WOA '07 en '09 (Endstille, 1349, Kampfar, Immortal, Cannibal Corpse).

Kaartje is inmiddels al besteld en onderweg.

N.

Wiellem
21 december 2009, 18:30
Despised Icon staat er niet bij.

Zoals ieder jaar ga ik dit jaar gewoon weer :rockon:

Menneskedyr
3 januari 2010, 19:22
Het wordt steeds beter en beter, meer black metal dat voorgaande edities, erg gaaf dat Ihsahn ook speelt. Ik denk dat ze nu onderhand wel door de grote namen heen zijn, maar stiekem hoop ik nog op Keep of Kalessin.

Line-up tot nu toe:

1349
Alice Cooper
Amorphis
Arch Enemy
Atrocity
Broilers
Caliban
Candlemass
Cannibal Corpse
Corvus Corax
Crucified Barbara
Debauchery
Delain
Despised Icon
Die Apokalyptischen Reiter
Die Kassierer
Fiddler's Green
Ghost Brigade
Grave Digger
Edguy
Ektomorf
Endstille
End of Green
Equilibrium
Evile
Hackneyed
Ihsahn
Immortal
Iron Maiden
Kampfar
Kataklysm
Lake of Tears
Letzte Instanz
Maroon
Mötley Crüe
Nightmare
Orden Ogan
Orphaned Land
Primal Fear
Schelmish
Secret of the Moon
Slayer
Sólstafir
Stratovarius
Suicidal Angels
Tiamat
The Devil's Blood
The Other
Torfrock
Týr
Varg
W.A.S.P.
U.D.O.

Thiez
3 januari 2010, 19:30
ik zit beetje te twijfelen om te gaan. gave line up wel maar het is vanuit brabant toch wel een flink eindje tippelen naar wacken...

Menneskedyr
7 januari 2010, 12:25
Ik kom zelf uit de omgeving Nijmegen, maar ik heb er lui uit Noorwegen gezien, er was zelfs iemand uit Australië. Brabant stelt dus niks voor :seriousf:.

Dzware
7 januari 2010, 13:20
Ja, zelfs op Graspop, wat toch iets kleiner is, waren er mensen uit scandinavie, en zover weg is het sowieso niet.vanaf amersfoort een kleine 5 uur

Menneskedyr
7 januari 2010, 14:26
Met de auto is het inderdaad maar een uurtje of 5. Ik ben 2 keer met de trein gegaan, met 5 man op 1 kaartje (weekend regeling oid). Dat duurde wel 9 uur ofzo, omdat je geen sneltreinen kunt nemen met dat kaartje.

Wiellem
7 januari 2010, 23:27
Ik kom zelf uit de omgeving Nijmegen, maar ik heb er lui uit Noorwegen gezien, er was zelfs iemand uit Australië. Brabant stelt dus niks voor :seriousf:.

Nou terugweg duurde afgelopen jaar 12 uur :mad:

Menneskedyr
8 januari 2010, 13:02
Bij ons niet, door het pakken van een verkeerde trein kwamen we zelf eerder aan dan geplanned :seriousf: (duurde in totaal een uurtje of 9).

Arvoitus
8 januari 2010, 14:41
Hoeveel hebben jullie toen per persoon betaald, en hoelaat kwamen jullie aan? Hadden jullie goede plaatsen op de camping?

Menneskedyr
8 januari 2010, 16:27
Wij zijn in het weekend gegaan, we kwamen in 2007 op zondag aan en in 2009 op zaterdag.

In 2007 konden we direct de camping op, dat was 5 euro per dag dat je voor de dag dat de camping officieel openging (ging woensdag geloof ik pas officieel open).
In 2009 kon je pas maandag de camping op (qua betalen was het hetzelfde als jaar 1). Die dagen ervoor hebben we op het terrein van een boer gekampeerd.

Beide jaren zaten we op veld C, dat is erg dichtbij de hoofdingang (2 minuten lopen tot de ingang).

Dzware
8 maart 2010, 22:24
Het lijkt er sterk op dat ik nu ook ga:D Ga wss komende week kaartjes bestellen.:blast:

Het verbaast me eigenlijk toch wel dat er nog kaartjes beschikbaar zijn.. was het vorig jaar niet in januari ofzo al uitverkocht??

Menneskedyr
8 maart 2010, 22:38
Jep, ik was toen te laat met bestellen (heb wel via via een kaartje kunnen kopen). Nu is het trouwens ook bijna uitverkocht...

Wiellem
10 juli 2010, 11:21
Kan weer niet wachten om in de biergarten te gaan zuipen :)

Wie gaan er hier nog allemaal?

Menneskedyr
10 juli 2010, 12:48
Wordt echt gaaf, Ihsahn :blast:.

In 2006 Wacken moeten missen, en dus ook Emperor. Nu toch nog iets wat met Emperor te maken heeft (al zal hij wel geen Emperor nummers spelen, wat ook weer terecht is natuurlijk).

KoenStradlin
22 juli 2010, 12:09
jmmr dat Airbourne niet meer komt:rockon: