PDA

View Full Version : Drummer zoekt band! (Omgeving Cuijk, Uden, Nijmegen)



LuigiNabuurs
21 december 2009, 13:53
Hey muzikanten!

Ik ben een drummer van 17 jaar oud. Ik speel vanaf mijn 14de drums met les. Ik ben dit jaar aangenomen op het Rock City Institute in Eindhoven en studeer daar nu voor het eerste jaar drums. Dus ik ben veel met drummen en muziek bezig! ;D

Mijn invloeden komen vooral uit de Progressive, Symphonic Metal/Rock, Groove, Alternative en Power Metal. Ik speel dan ook het liefst in een band die deze stijl speelt. Maar mijn invloeden komen ook uit Alternative Rock, Funk Rock, AOR, Hardrock, Fusion, Pop, Folk Metal en sommige Death Metal.

Wat verder nog belangrijk is om te weten: Ik heb zelf geen auto dus kan ik helaas niet mijn eigen drumstel meenemen.

Grtz,
Luigi Nabuurs.

Tokaifan
21 december 2009, 17:07
Behoort Tilburg tot de mogelijkheden?

LuigiNabuurs
15 januari 2010, 13:06
Hmm Tilburg is me iets te ver weg. Ik kom zelf namelijk uit Haps (Gemeente Cuijk).

R0b!n
7 februari 2010, 18:06
Hallo
Is dit aanbod nog steeds actief ??
Zo ja mijn band heeft nog wel een nieuwe drummer nodig.
Het is een vrij nieuwe band, maar ieder van ons heeft oefen/optreed ervaring.
We hebben nog geen directe 'stijl gevonden', maar dat beslissen we pas als we compleet zijn.
We repeteren in Nijmegen, zelf woon ik in Millingen Aan De Rijn.
Drumstel meenemen is totaal niet nodig, we hebben zelf een elektrisch drumstel + mengpaneel enz enz.

Groetn Robin

Daemon
8 februari 2010, 12:07
Hoe snel ben je met de double bass? Als in: kun je een voorbeeld noemen van wat je aankunt kwa snelheid?
(ps. kom zelf uit Uden dus dat is redelijk in de buurt :))

raymond-98
26 februari 2010, 19:44
Hey wij zijn een bandje van 2 gitaristen van project 201 en we komen uit cuijk dus. Zoek je het nog kom maar kijken!