PDA

View Full Version : Gitarist & Basgitarist Gezocht - Omgeving Leeuwarden, Friesland



Barto
20 december 2009, 19:22
Hallo Gitaristen,

Sinds kort ben ik (toetsenist) bezig met het opstartten van een nieuwe band. Deze gaat zich focussen op eigen Nederlandstalig werk. Onder Nederlandstalig versta ik een stijl die varieert tussen De Kast, De Dijk & Blof tot Nick & Simon, Jan Smit & Frans Bauer. Ik ben op zoek naar mensen die zich voor 100% willen inzetten en uiteraard naar mensen die ook een passie hebben voor het Nederlandse lied. Leeftijd van ongeveer 16 tot maximaal 22 jaar.

Ik ben op zoek naar een Basgitarist en bij voorkeur iemand op akoestische gitaar.

Heb je interesse stuur me dan een berichtje/mail!

jutter
20 december 2009, 20:33
Hallo Gitaristen,

Sinds kort ben ik (toetsenist) bezig met het opstartten van een nieuwe band. Deze gaat zich focussen op eigen Nederlandstalig werk. Onder Nederlandstalig versta ik een stijl die varieert tussen De Kast, De Dijk & Blof tot Nick & Simon, Jan Smit & Frans Bauer. Ik ben op zoek naar mensen die zich voor 100% willen inzetten en uiteraard naar mensen die ook een passie hebben voor het Nederlandse lied. Leeftijd van ongeveer 16 tot maximaal 22 jaar.

Ik ben op zoek naar een Basgitarist en bij voorkeur iemand op akoestische gitaar.

Heb je interesse stuur me dan een berichtje/mail!

Waarom leeftijdgebonden?

VanMeekeren
24 december 2009, 19:46
Hallo,

Hebben jullie een oefenruimte? Ik zou het best wel leuk vinden om in een NL-talig ensemble te bassen. (Ik doe nu rhythm-guitar in twee coverbandjes).

Rest mij wel even te melden dan ik persoonlijk geweldig vind om dingen zoals BLŲF, De Kast, Van Dik Hout of De Dijk te spelen. Maar Nick & Simon en Jan Smit achtige dingen gaan er bij mij niet in. :P

mVg,
Van Meekeren

Barto
9 januari 2010, 19:19
Waarom leeftijdsgebonden? Die vraag las ik toevallig zonet ook al in een topic hier.. Simpelweg omdat ik denk dat je met leeftijdsgenoten sneller een ''band'' schept tussen de mensen.

@ VanMeekeren:

Zoals in de advertentie beschreven ben ik toch echt op zoek naar bandleden die ook interesse tonen voor dat soort muziek. Als smaken sterk variėren kan naar mijn mening nooit een gemotiveerde groep ontstaan..

jutter
9 januari 2010, 19:21
Da's nou jammer....:seriousf: