PDA

View Full Version : Muzikantenforum.tk



kenx
20 december 2009, 17:18
Hallo iedereen,

Ik heb voor de geïnteresseerden vandaag een muzikantenforum opstart. Het stelt natuurlijk nog niet veel voor, ik ben nog maar de enige geregistreerde gebruiker. Maar jullie kunnen me zeker helpen met reclame te maken, en iedereen zich massaal inschrijven!

Klikkerdeklikkie (http://www.muzikantenforum.tk)

Succes!

budje
20 december 2009, 17:21
Vind je t niet gezellig meer hier?

soup
20 december 2009, 17:51
ziet er wel fris uit

misschien wel die afbeelding bovenaan verwijderen omdat je anders een heel stuk moet scrollen voordat je een topic/tekst ziet. :)

J-sus Rulez
20 december 2009, 18:09
Ik doe mee als ik mod mag zijn :soinnocent:






is wel nice ;)

kenx
20 december 2009, 18:21
Haha jongens, tuurlijk is het nog superleuk hier! Maar je kent het hé, een saaie zondag, veel vrije tijd, en dan maar even snel iets in elkaar gestopt.

Btw: ik dacht dat de afbeelding wel leuk was aangezien die mooi geheel past op het scherm en die afbeelding wel matcht met het 'doel van het forum?

kenx
20 december 2009, 18:22
Ik doe mee als ik mod mag zijn :soinnocent:






is wel nice ;)

haha, op een forum met 2 gebruikers waaronder ik en ikzelf xD Ik denk niet dat het echt nodig is, maar van zodra er meel volk is, zal ik het je zeker laten weten ;)

J-sus Rulez
20 december 2009, 18:37
Als je je registreert dan krijg je een mail van jouw prive mailadress... misschien toch niet handig indien er veel leden komen?

Anyway, I'm number three!

kenx
20 december 2009, 19:19
Als je je registreert dan krijg je een mail van jouw prive mailadress... misschien toch niet handig indien er veel leden komen?

Anyway, I'm number three!

Oh! ok, maar ik denk niet dat ik dat kan aanpassen, tenzij ik een andere e-mail aanmaak... Danku voor de tip!

JER00N
20 december 2009, 19:27
1. Waarom een muzikantenforum als er al gitaarnet.nl/forum is, of gitaar.net en nog een paar andere fora...?
2. 'U' en 'uw' zou ik echt niet gebruiken bij zo'n forum, houd het liever wat persoonlijker!
3. een .tk-domein is echt pauper als je het mij vraagt, voor een tientje per jaar of zo heb je al een .nl-domein...

Bram+
20 december 2009, 19:38
Toffe regel:

- Gelieve geen links door te geven, noch rechtstreeks op het forum, nog via pb. Dit is strafbaar. Indien niet aan deze regel wordt gehouden, volgt METEEN een al dan niet voorlopige ban!

Terug naar web 0.0 :cheerup:

Zorg dat je forum onderdeel is van een website. Een forum op zich over iets algemeens als muzikanten levert niks nieuws op, binnen Nederland zijn daar al verschillende forums voor. Een goede site kan veel meer nieuws bieden.

Voor de rest: succes!

Jasper.
20 december 2009, 19:41
ik heb me ook ff geregistreerd. Maar ik kan er nog niet opkomen (heb em wel geactiveerd). Stel dat het forum populair word, dan ben ik 1 van de eersten :P

Maar die grote afbeelding is idd wel irritant. Ik zou zelf een leuke banner maken met een logo ofzo erin

kenx
20 december 2009, 19:53
Toffe regel:

- Gelieve geen links door te geven, noch rechtstreeks op het forum, nog via pb. Dit is strafbaar. Indien niet aan deze regel wordt gehouden, volgt METEEN een al dan niet voorlopige ban!

Terug naar web 0.0 :cheerup:

Zorg dat je forum onderdeel is van een website. Een forum op zich over iets algemeens als muzikanten levert niks nieuws op, binnen Nederland zijn daar al verschillende forums voor. Een goede site kan veel meer nieuws bieden.

Voor de rest: succes!

Sorry, mijn forum is nog in opbouw, ik bedoelde natuurlijk links naar illegale downloadsites... ;) Dank voor de tips

Ukeloeder
20 december 2009, 20:52
Als je je registreert dan krijg je een mail van jouw prive mailadress... misschien toch niet handig indien er veel leden komen?

Anyway, I'm number three!

I believe you to be number four my good man. Ik ben namelijk al nummer drie! http://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/misc/sauer019.gif






er wordt al om je forum gevochten...:seriousf:

J-sus Rulez
20 december 2009, 20:54
I believe you to be number four my good man. Ik ben namelijk al nummer drie! http://i271.photobucket.com/albums/jj138/saintOlav/misc/sauer019.gif






er wordt al om je forum gevochten...:seriousf:


Valt me dat tegen...
achjah 4es is ook nog een mooie plaats:(

Ukeloeder
20 december 2009, 21:08
Denk maar zo; in de rock'n'roll begint het allemaal pas na vier. Dan is de derde plaats helemaal niet zo interessant meer.

kenx
20 december 2009, 21:16
Denk maar zo; in de rock'n'roll begint het allemaal pas na vier. Dan is de derde plaats helemaal niet zo interessant meer.

Haha, go jongens, go!

ShredTallicA
20 december 2009, 23:06
Ik heb me ook geregistreerd! :blast: Welk r'n'r nummer heb ik dan?

kenx
20 december 2009, 23:39
Ik heb me ook geregistreerd! :blast: Welk r'n'r nummer heb ik dan?

Eeuumm volgens mij nummertje 6... Ik kan de tel niet meer bijhouden met al die leden die zich overvloedig aanmelden :D

budje
21 december 2009, 00:37
en gaan jullie dan daar verder met gesprekken die hier gesloten worden? :seriousf:

kenx
21 december 2009, 10:19
en gaan jullie dan daar verder met gesprekken die hier gesloten worden? :seriousf:

Haha, die is ook weer erg goed gevonden :D

Goed idee btw! :seriousf:

Bram+
21 december 2009, 10:34
Een beetje het kontgat van gitaarnet zeg maar. Misschien dat je 'm ook maar zo moet noemen? :D