PDA

View Full Version : Even voorstellen...



Simone Toet
19 december 2009, 21:22
Hallo allemaal!

Ik heb vandaag een account aangemaakt en heb al veel reacties gekregen op mijn nieuw aangemaakte discussie. Ik ben dus Simone Toet, 24 jaar, wonende in Den Haag en op 2 maanden na afgestudeerd voor jazzzang. Maar ik componeer op gitaar en ben zojuist mijn eigen ensemble begonnen met eigen werk. Sinds een kleine 2 maanden heb ik op school les van Ed Verhoeff en ben verder zelf veel aan het experimenteren met alternatieve stemmingen.

Verder hoop ik veel kennis op te doen via gitaarnet.

Groetjes, Simone.

Han S
20 december 2009, 15:47
Welkom Simone en je gaat hier veel leren, komt helemaal goed.

VanMeekeren
20 december 2009, 16:13
Jazzzang, wat een geweldig woord! Net zoals het Duitse 'schwimmmeister'. Fantastisch!

Welkom!

Van Meekeren

speulmenneke
25 december 2009, 00:20
Hallo Simone,

Welkom op het forum. Succes met je afstuderen. Kunnen we op een site o.i.d. kennismaken met jouw zang ??

cluseau
1 januari 2010, 11:42
Hallo allemaal!


Hai Simone, Welkom op het forum stadsgenoot! Allereerst wens ik jouw natuurlijk het beste voor 2010 en ben er van overtuigd dat je zal slagen voor je examen. Als ik het zo lees in je topic heb je grootse plannen. Misschien kun je idd eens iets laten horen van je zang/speel kunsten?


gr
Frans.

toneblo
1 januari 2010, 12:20
Welkom Simone en je gaat hier veel leren, komt helemaal goed.



Speel jij gitaar dan Han S?

toneblo
1 januari 2010, 12:21
oja.... welkom Simone!

Simone Toet
2 januari 2010, 20:25
Haha, ik dank u cluseau, voor u wens ik ook al het goede voor het niewe jaar! Eind januari neem ik in de studio een aantal stukken op, dan zal ik deze op gitaarforum plaatsen!