PDA

View Full Version : Weeping demon WD7 review op verzoek van een forumlid



Brewskie
19 december 2009, 18:56
Op verzoek van een forumlid (die zichzelf kenbaar mag maken :sssh:) heb ik mijn wahpedaal even op de film gezet. Het is de eerste keer dat ik een dergelijke review doe. Voor mijn gevoel heb ik het sober gehouden. Niet te veel geleuter eromheen. Ik heb tevens geprobeerd om ongeveer steeds hetzelfde stukje te spelen, zodat het verschil duidelijk wordt, mbt de instellingen.

Graag jullie commentaar op de regie van de film. Missen jullie nog zaken. Zijn sommige dingen niet duidelijk. Of is het spel niet representatief genoeg voor een wah ? (geen funk bijvoorbeeld).

Bij de eindredactie van het filmpje realiseerde ik me ook dat het eigenlijk niet echt een review is geworden, maar een voorbeeldfilmpje van wat instellingen en toepassingen. Als jullie nog specifieke onderdelen uitgelicht willen zien, van instelmogelijkheden met bijbehorende geluiden, of mijn mening van het pedaal , dan hoor ik het wel.

deel 1:
http://www.youtube.com/watch?v=T54qbkN4mL4

deel 2:
http://www.youtube.com/watch?v=sndxA4B00nU

Groet,
Brewskie

Tankman
19 december 2009, 19:47
Onwijs vet dat je dit op mijn verzoek hebt gedaan man. Ik was met een stukje tekst over het pedaal al blij geweest, maar dit is echt te vet voor woorden.

Ik heb iig een duidelijk beeld van de Wheeping Demon. Ik denk dat hij ook voor mijn doeleinden ideaal zou zijn. Ik hem nog naast de switchless wah's van Morley proberen, voor ik een besluit maak.

Klasse, Brewskie! Echt top filmpjes!

Als iemand nog wat andere switchless wah's kent behalve de WD-7 en de Morleys, feel free to post!

Brewskie
19 december 2009, 20:05
Ach, het is weekend en te glad om te wielrennen. Dus heb je tijd over om wat voor je medeforumgenoten (en medekaaskop) te doen. Maar sowieso graag gedaan, hoor. Ik realiseerde me later dan ik helemaal niet naar je muziekstijl had gevraagd. Heb net nog een stukje Django gespeeld wat ik ook wel had kunnen filmen. Haha.

Groeten en succes,
Brew.

Brewskie
19 december 2009, 20:10
Ah, en ik heb nu even op de site van je band gekeken, en weet nu ook meteen wie je bent. Ik ben je wel eens tegengekomen in een Alkmaarse gitaarwinkel. Tenminste als jij degene bent met lang zwart haar en dito sik :seriousf: Wel grappig om te weten dat het pedaal daar ook vandaan komt !

Tankman
19 december 2009, 20:15
Lol. Idd, dat ben ik. Ik help Rob af en toe als hij het druk heeft daar.

Ik wilde die Wheeping Demon uit proberen, maar geen tijd voor gehad, en toen had iemand (jij?) hem dus gekocht. Verder hebben ze op het moment geen switchless wah's in voorraad, en om nou te gaan bestellen alleen voor het uitproberen is ook niet zo handig.

Had ik jou toen nog geholpen?