PDA

View Full Version : Ik



musicapacity
19 december 2009, 16:51
Hey iedereen,

Mijn naam is hier dus musicapacity.
Ik was al een tijdje opzoek naar een goed gitaarforum, dat is altijd handig als je even iets wilt weten en anderen kunnen andersom aan mij ook weer iets hebben.
Ik speel nu een half jaar gitaar, op een spaanse klassieke gitaar. Ik speel echter niet klassiek maar van alles. De reden dat ik toch op een nylonsnarige gitaar speel is omdat men zegt dat beginners daar beter mee zijn, en ik het zelf ook fijn vind spelen. Misschien stap ik wel over als ik een hoger niveau bereikt heb. Verder... Ik heb privéles, ik speel vaak en... oke volgens mij ben ik al mijn lezers al kwijtgeraakt, dus ik stop maar.

Doei!

oorzaak
19 december 2009, 17:15
Welkom Musicapacity,

Ik heb je bericht tot het einde toe gelezen ;)

Nylonsnarig is inderdaad heel prettig als je begint. Ik heb in meer dan 30 jaar vooral electrisch gespeeld maar de nylonsnarige is nooit helemaal weg geweest bij mij. En sinds kort heb ik een mooie klassieke Yairi in mijn bezit, bouwjaar 1977, die nodigt echt wel uit om er weer wat werk van te maken.

Veel plezier op dit forum, zelf heb ik niet altijd tijd om hier te komen maar ik blijf wel lid!

Groeten, Frits

Jedeel
19 december 2009, 18:29
... oke volgens mij ben ik al mijn lezers al kwijtgeraakt, dus ik stop maar.

Doei!
Mij ben je ook niet kwijtgeraakt onderweg :-)

Welkom hier.
En inderdaad nylon snaren zijn wat zachter voor de beginner dan een metalen snaren.
Maar wie weet ....in de toekomst......

speulmenneke
25 december 2009, 00:27
Hallo musicapacity,

Welkom hier.