PDA

View Full Version : Morguh



A3N
18 december 2009, 22:55
Goede avond allemaal,

Gister avond ben ik hier lid geworden om dat ik een aantal vragen heb, want ik wil gaan beginnen met bas spelen. Meer over dat hier:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=130352

Meer over mij. A3N is kort voor mijn echte naam, Adriën. Ben 20 lentes jongen, en ik ben woonachtig in Soest. In het dagelijks leven ben ik account manager en in mijn vrije tijd mix en remix ik graag muziek, meestal (Minimal) en aanverwante stylen. Verder vind ik het leuk om uit te gaan, zaterdagnacht ben ik meestal te vinden in Amersfoort. En als ik naast alle bezigheden nog tijd over heb besteed ik die tijd graag met mijn lieve vriendin.

Hoe ben ik erbij gekomen dat ik bas wil gaan spelen? Een aantal vage kennissen spelen elektrische gitaar en een collega van mij speelt akoestisch en de basgitaar is altijd een instrument geweest wat mij aansprak. En toen dacht ik hoe tof zou het zijn als ik zelf kon spelen. Ik heb toen via Google wat informatie gezocht (en zo ook hier terecht gekomen) en toen ik op Youtube bass solo's begon te kijken wat ik natuurlijk snel verkocht. Dat is mijn verhaaltje dus in het kort zeg maar ;).

speulmenneke
19 december 2009, 00:08
Hallo Adriën,

Welkom op het forum. Erg leuk gevonden en mooie nickname. Ik ben niet zo op de hoogte van remixen e.d. Wat moet/kan ik me voorstellen bij "minimal en aanverwante stijlen"?? Heb je een link naar e.o.a. site daarover en te beluisteren??

Veel plezier hier verder op het forum, en als ik je een raad mag geven: zet je vriendin op de eerste plaats, en dan pas je overige hobby's ;) ... zal ze zeker waarderen.

A3N
19 december 2009, 12:28
Haha, ja vriendinlief komt ook wel op de eerste plaats, was meer een grapje haha.

Maar die muziekstylen, ik haal veel muziek van www.beatport.com, daar kan je ook nummers voorbeluisteren, dan krijg je wel een beetje een idee :). Waarschijnlijk iets heel anders dan de meeste mensen hier naar luisteren, maar ik heb een breed perspectief, ik vind eigenlijk bijna alle muzieksoorten wel leuk, maar de eerder genoemde genre's vind ik vooral leuk om mee te mixen.