PDA

View Full Version : Net Nocaster p/u's in mijn MIJ tele gezet...



Michael AE
18 december 2009, 18:10
...en mijn god! Wat een verbetering. Als ik had geweten dat het verschil zo groot zou zijn, had ik het eerder gedaan.

Lexvandoef
18 december 2009, 18:19
Ja lekker he!!! Ze zitten nu al een jaar in mijn MIJ tele, vetjes!!! :blast:

Michael AE
18 december 2009, 18:27
Oeps, in het verkeerde forum geplaatst.

Mods, kunnen jullie hem verplaatsen?

@Sexlex: Ja, echt een wereld van verschil Had niet verwacht dat die gitaar er zo op vooruit zou gaan. Mijn GAS voor een CS Nocaster is een stuk...euhm...minder geworden. :p

Mitch
18 december 2009, 19:02
Ik hoor je nooit zo snel enthousiast over Japanners maar die Tele ben je wel wijs mee hè?
Gefeliciteerd trouwens. En verplaatst.

Michael AE
18 december 2009, 19:10
Thanks, Mitch.

Japanners zijn best goed te pruimen, hoor. Ik ben alleen het meest enthousiast over de oudjes; de wat nieuwere klinken niet zo goed, IMO, en hebben bovendien slecht fretwerk en een slechte afwerking over het algemeen. Als je een goede vindt, dan zijn ze echter top! Mijn MIJ tele is echt goed!

Mitch
18 december 2009, 19:20
Ik heb alleen maar moderne Japanners wat betreft Fender, ghehehe. De Tele ben ik wel heel erg blij mee maar dat is wel meer een rock-tele dan een stereotype country/blues bijl. Mijn Jazzmaster, een redelijk recent model had na een paar jaar gebruik door de vorige eigenaar al een refret nodig :( Waardoor het nu dankzij medium frets in plaats van vintage sized wel een heerlijke player is geworden, maar het slaat natuurlijk nergens op.

Michael AE
18 december 2009, 19:27
Nee, dat is echt triest bij MIJ Fenders. Mijn '68 reissue heeft ook belabberde frets, maar ik heb er nooit wat aan laten doen. Binnenkort zal daar verandering in komen.

Heb laatst een hele zooi Roadworns bespeeld en die frets zijn ook in- en in triest. Dooie plekken, aanlopen, scherpe randjes...waardeloos.

Jouw tele is ook erg goed, maar is inderdaad meer een rocker. Ook vind ik hem behoorlijk zwaar. De mijne heeft een afschuwelijke groenige kleur, maar weegt niet overmatig veel en klinkt akoestisch echt goed. Zo zie je dat ze best wat kunnen, die Japanners.

Mitch
18 december 2009, 19:49
Kom nou maar gewoon naar Almere :D

Michael AE
18 december 2009, 19:55
Ik ga het zeker proberen. Heb het idee al geopperd aan mijn pa en die vond het wel een leuk verjaardags idee. ;)

Bernstien
18 december 2009, 20:16
Michael,

Kun je uitleggen wat je precies goed vindt aan die nocasters? Ik ben van plan nocasters in mijn oude Tokai tele te zetten, vandaar.