PDA

View Full Version : 13.01.2010 John Mayer - HMH



Teuneu
16 december 2009, 22:42
Ik ga in de herkansing voor JM in de HMH. Voorverkoop begint a.s. vrijdag 10.00 uur en zaterdag is de reguliere verkoop.

Vorige keer echt vanaf 10 uur achter de laptop gezeten, maar helaas 'verloren' en geen kaarten weten te bemachtigen.... :(

tillens
16 december 2009, 23:05
Hoe kom je aan die info en waar kan je je inschrijven voor de voorverkoop? grtz peter

cosmos
17 december 2009, 00:10
Er is geen inschrijving, en het bericht komt van de officiële John Mayer nieuwsbrief..

Teuneu
17 december 2009, 09:58
Er is geen inschrijving, en het bericht komt van de officiële John Mayer nieuwsbrief..

Inderdaad via de mail binnen gekregen...

McVenco
17 december 2009, 10:58
Ik had ook het mailtje gekregen - na het debacle van de vorige verkoop had ik me ook maar eens ingeschreven op johnmayer.com

Giel had het er vanochtend ook over - de verkoop begint zaterdag, en je kon bij hem 2 kaartjes winnen...

zeppo
17 december 2009, 12:15
Ik sta nu al op scherp...

Herman
17 december 2009, 15:31
Ik ga denk ik toch maar voor een dagje pinkpop, in de hoop dat er nog wat leuke bands bij de line-up komen..

fs1980
17 december 2009, 23:27
2juni ben ik er maar 13de misschien ook maar doen:D

visi0n
17 december 2009, 23:52
Ik was ook te laat voor het concert :( ! Had er erg graag naartoe gewild.

rickert
18 december 2009, 10:12
Ik heb kaarten gescoord maar ik ga niet!

Teuneu
18 december 2009, 10:14
@ Rickert: Voor de handel, of wil je ze aan mij afstaan? hahah. Ik ging fout in de Ideal transactie en nu ligtie weer plat. Zucht..

rickert
18 december 2009, 10:15
Voor een maat van me:rockon:Handel in kaarten is gay.

Luke-wannabe
18 december 2009, 10:16
Ik ga, dankzij een maat van me! Echt wat een baas is dat zeg.. Jullie kennen hem wel. Met die mooie CMW STUDIOKEES

tillens
18 december 2009, 10:19
wat een grafsite.
zooi.

McVenco
18 december 2009, 10:20
Yes, ik heb nu ook tickets! :blast:

De vorige verkoop via ticketservice ging echt gruwelijk beroerd, maar nu fietste ik er zo doorheen. In de reguliere verkoop morgen zal het wel weer snel plat liggen/uitverkocht zijn.

Teuneu
18 december 2009, 10:21
Wat een kutsite. Ik ging mis in de Ideal-fase en nu weet ik dus niet of ik kaarten heb of niet (dus enkel nog hoef te betalen). Er is geen nummer wat er te bellen valt en verder ligt de site goed plat

EDIT: Niet doorgegaan.. op naar de 5e rondekans..!

EDIT2: KAARTENNNNNNNNNNN JOEHOE!!

tillens
18 december 2009, 10:25
kijken jullie op livenation of op die link.. beiden werken niet.

rickert
18 december 2009, 10:30
Link werkte prima hoor:sssh:

tillens
18 december 2009, 10:32
waarschijnlijk heb ik dan polio. ik word hier serieus a relaxed van van dat hele livenation. als je wil mag je nog twee kaarten voor me regelen.

DREAMMACHINE
18 december 2009, 10:37
mmh, net te laat dus voor die kaarten...kutzooi....

nouja, ik had ze al voor 2 juni....maar 2x mayer zien in 1 jaar is altijd leuk natuurlijk!

Teuneu
18 december 2009, 10:43
OP die link van de mail moet je klikken. Gewoon 100x refreshen (goh, wordtie daarom zo traag) en op een bepaald moment zijn er kaarten beschikbaar.

tillens
18 december 2009, 11:01
kan ook gewoon aangeven hoeveel kaarten ik wil, en dan word ik er uit geflikkerd. al 60 keer gedaan, iedere keer nul.
gewoon kut. tijd mag komen dat je gewoon in je slaapzak moet knokken voor kaarten.

Paulio
18 december 2009, 11:06
balen! wist niet dat je vandaag al kaarten kon kopen:(
Morgen kan toch ook nog??

DREAMMACHINE
18 december 2009, 11:07
Het spijt ons, maar er is een fout opgetreden!

* Helaas is er een fout opgetreden, probeer het nog een keer a.u.b.!


....t y v u s !

...is het iemand al gelukt?

edit: Yes gelukt! betaald met creditcard!

Paulio
18 december 2009, 11:25
Het spijt ons, maar er is een fout opgetreden!

* Helaas is er een fout opgetreden, probeer het nog een keer a.u.b.!


....t y v u s !

...is het iemand al gelukt?

edit: Yes gelukt! betaald met creditcard!

Mag ik vragen waar je die koopt?

DREAMMACHINE
18 december 2009, 11:25
http://www.eventim.nl/cgi-bin/john-mayer-kaarten-amsterdam.html?affiliate=lnl&fun=tdetailb&doc=evdetailb&key=392173$839513

en heeeeel vaak F5-en!

Frustastic
18 december 2009, 11:48
Om 10:05 kaarten gescoord bij kerstontbijt op school met drie andere vrienden:seriousf:

Paulio
18 december 2009, 11:52
Mm denk dat ik te laat ben, al 25 minuten aan het vernieuwen:p

Teuneu
18 december 2009, 11:53
F5 FTW.... bij live nation kan het, maar ticket service heeft het irritanter opgezet... :(

Paulio
18 december 2009, 11:57
Ik krijg constant: AN ERROR HAS OCCURRED!

Dear Customer!

We are sorry, an error has occurred. Therefore we cannot complete your transaction. Please log in to My Eventim on Livenation.nl to check if your order was successful. Click here to return to Livenation.

DREAMMACHINE
18 december 2009, 13:22
http://clicks1.musictoday.com/cts/click?q=1;109183;4kh%2BV/2SeQ/4dgmlfQieKUAQ5pwcZQ/s

probeer die anders eens!

Paulio
18 december 2009, 18:30
Helaas vandaag niet gelukt, iemand tips voor morgen? Gewoon bestellen op livenation? En moet je er al voor 10 uur bij zijn?

rickert
18 december 2009, 18:36
Livenation en vanaf 9.55 lekker zitten refreshen tot er wat staat!

Paulio
18 december 2009, 18:45
Livenation en vanaf 9.55 lekker zitten refreshen tot er wat staat!

Oke top ga ik doen! Bedankt:D

Frustastic
18 december 2009, 18:57
en volharden:supercool:

stratestic
19 december 2009, 10:09
Weer uitverkocht!!

Ik word gek van die Livenation, stelletje eikels daar:mad::angry:

Dit werkt toch verdomme niet. Twee concerten en twee keer geen kaarten.

Panto
19 december 2009, 10:19
snap er ook geen zak van. Heb gewacht totdat de koop knop er stond. 4 kaarten. *click* Foutmelding! opnieuw.... *click* Foutmelding! *click* Foutmelding!*click* Foutmelding!*click* Foutmelding!*click* Foutmelding!*click* Foutmelding!*click* Foutmelding!*click* Foutmelding!*click* Foutmelding!*click* Foutmelding!*click* Tijdelijk niet beschikbaar

wtf

AoDf
19 december 2009, 10:19
Weer uitverkocht!!

Ik word gek van die Livenation, stelletje eikels daar:mad::angry:

Dit werkt toch verdomme niet. Twee concerten en twee keer geen kaarten.

Ik zat te refreshen vanaf 09.58 uur. Ben vier keer in het keuzemenu gekomen om hoeveelheid kaarten op te geven. Ik dacht al dat ik er door was, om vervolgens een foutmelding te krijgen. Even daarna (om 10.06) was de melding al: Tijdelijk niet beschikbaar...

Nu staat er "officieel": Uitverkocht

Panto
19 december 2009, 10:24
en er staan er inmiddels al wel weer op marktplaats....

AoDf
19 december 2009, 10:27
en er staan er inmiddels al wel weer op marktplaats....

Ja "wegens omstandigheden kunnen wij er 13 januari niet bij zijn" staat er dan nog bij, 20 minuten na start van verkoop...

new deep
19 december 2009, 10:30
Hetzelfde verhaal hier, ik had 2 kaarten aangeklikt en kwam in de eventim-wachtkamer 3 x 20 sec, daarna ineens een storing waarna ik het opnieuw moest proberen.

Ik troost me met de gedachte dat ik JM al een keer in de melkweg heb gezien en in Den Haag maar het is wel vreemd dat er om 10.04 al 25 kaarten op bijv. tickets for sale te koop staan;
http://www.ticketforsale.nl/ticketDetail/?concert=John-Mayer&concertId=2947&gclid=COWx3--X4p4CFds63godnlWz_A

Van mij mag de SP weer met kamervragen komen.. :)

Teuneu
19 december 2009, 17:13
Ik heb ook vanaf 9.55 uur lopen refreshen als een dolle. Ik moest nog 1 kaart hebben, want ik had er gister maar 4 kunnen krijgen in de voorverkoop. Nu kan iedereen mee die mee wilde en is de vangst dus 'geslaagd' :). Na het debacle van vorige keer bij ticketservice dus extra vroeg begonnen met refreshen.

Na Den haag dus nu de HMH. Ik ben benieuwd!

DREAMMACHINE
19 december 2009, 20:19
...pre-sale in de gaten houden voortaan mensen!

Heb zowel voor 13 januari als 2 juni kaarten via de presale....nice!

AoDf
20 december 2009, 09:20
...pre-sale in de gaten houden voortaan mensen!

Heb zowel voor 13 januari als 2 juni kaarten via de presale....nice!

Hoe werkt dat precies dan? Moet je je ergens voor inschrijven om bericht te ontvangen ofzoiets?

DTmaster
20 december 2009, 10:12
Hetzelfde verhaal hier, ik had 2 kaarten aangeklikt en kwam in de eventim-wachtkamer 3 x 20 sec, daarna ineens een storing waarna ik het opnieuw moest proberen.

Ik troost me met de gedachte dat ik JM al een keer in de melkweg heb gezien en in Den Haag maar het is wel vreemd dat er om 10.04 al 25 kaarten op bijv. tickets for sale te koop staan;
http://www.ticketforsale.nl/ticketDetail/?concert=John-Mayer&concertId=2947&gclid=COWx3--X4p4CFds63godnlWz_A

Van mij mag de SP weer met kamervragen komen.. :)

Melkweg was gaaf concert , trouwens leuk om te weten dat hij op de setlist Somethings Missings had staan en daar toen, Stormy Monday voor in de plaats heeft gespeeld hadden ze geloof ik nog nooit gedaan.

don marco
20 december 2009, 11:49
Hoeveel kost zo'n kaart eigenlijk? Ik heb niet gekeken omdat ik gisterenmorgen basles moest gaan geven :( En dan zijn er ook nog 4 van de 5 niet gekomen .. pfff

Maar goed, hoe kunnen mensen hun kaartje nu al te koop zetten, hebben ze gisteren een skireis geboekt en vergeten dat ze JM kaarten ofzo ^^

ik vind dat echt zielig.

Mikos
25 december 2009, 22:57
Haha, tickets gescoord !
Voor 2 Juni overigens ook!

John Mayer is echt geweldig! :strat:

Xnimez
26 december 2009, 22:18
Haha, tickets gescoord !
Voor 2 Juni overigens ook!

John Mayer is echt geweldig! :strat:

Wat heb je er nou nog voor moeten dokken? En waar? Niet dat ik zelf nog kaarten moet hebben, maar ben toch wel benieuwd :).

DTmaster
27 december 2009, 12:41
gewoon via jm.com en dan info lezen via hyves john mayer, ik heb een ********** hekel aan hyves maare oke voor een keertje dan he :) hahaha

Locatie: livenation,eventim
Prijs: Standaard geloof 45 euro per kaart

Mikos
27 december 2009, 22:14
Kaartjes voor 2 Juni kostte me 43 euro
Kaartjes voor 13 januari 44 euro.
Gewoon via de officiele ticket sites gekocht.

Beide uit de voorverkoop trouwens :)

DTmaster
11 januari 2010, 19:09
zo woensdag, een beetje zin in weet iemand al wat over de show.

Wie komen er en wat gaan ze spelen?

Gr DTmaster

Paulio
11 januari 2010, 19:49
Heb dr zin in! Wie er precies komen weet ik niet, wel is bekend dat Lisa van popstars, idols, singstar, holland's got talent of wat dan ook het voorprogramma zal doen, ben benieuwd!

Iemand enig idee hoe laat je ongeveer dr zal moeten wezen voor een fatsoenlijke plek??

gr Paul

Mikos
12 januari 2010, 17:07
Aangezien t gewoon een zaal is denk ik niet dat de tijd heel veel uit zal maken, als je perse vooraan wilt staan zonder te duwen gewoon vroeg gaan.
Als je zoiets hebt van, ja ik ga wel gewoon duwen voor vooraan te staan kun je net zo goed later komen.

Paulio
12 januari 2010, 18:40
Ik wou het wel netjes houden:p Ik kom wel zo vroeg mogelijk.

zeppo
14 januari 2010, 00:43
zo, weer thuis in 023 en met en biertje op de bank.

Erg goed optreden gezien, met -zo interpreteer ik het- een tamelijk enthousiaste John Mayer (maar ja, wie wordt dat niet in Amsterdam)

Enfin, heb zijn muziek de laatste jaren veel (erg veel) gedraaid, en ken die dus eigenlijk zo goed als uit mijn hoofd.
Wat mij vooral opviel was hoeveel controle over zijn tone (tooooone voor sommigen) hij wel heeft. Alle nuances die je op zijn opnames kunt horen, kwamen terug in de live show.
Hoewel er wat kritiek is op zijn laatste CD, kwamen die nummers goed uit de verf als ik eerlijk ben. Zelfs 'crossroads' kon mij prima bekoren, waarbij het karakteristieke 'muffled' geluid van de CD feilloos terugkwam in de zaal.

Ook de cover van Tom Petty (Free falling) was verrassend en goed gedaan.
Daarnaast blijkt hij ook aardig wat Donahue-tjes te beheersen (behind the nut bending)

Andere gitarist in mijn band heeft kritiek op zijn stem, maar ik vind het wel goed passen bij zijn muziek.
Al met al een erg goed optreden, en ik zou willen ook kaartjes te hebben voor juni (maar kan natuurlijk ook naar Pinkpop gaan)

Luke-wannabe
14 januari 2010, 00:49
Ik vond het helemaal te gek. John was echt in zijn element. Nog ff lekker door de overheads staan bleren... Heerlijk!

Volgens mij was dit voor zowel John zelf als het publiek een bijzondere avond.

McVenco
14 januari 2010, 09:25
Wat mij vooral opviel was hoeveel controle over zijn tone (tooooone voor sommigen) hij wel heeft. Alle nuances die je op zijn opnames kunt horen, kwamen terug in de live show.

+1

Elke noot die hij speelde kwam er gewoon perfect uit, zelfs toen ie bij bv. Gravity even lekker losging klonk alles gewoon superstrak. Heb echt geweldig zitten genieten.

(Zitten inderdaad - ik heb me maar naar het balkon begeven, omdat de zaal toch al driekwart vol was toen ik binnen kwam rond 19:45u. Het geluid boven is over het algemeen toch prima en ik hoef niet per se tussen zwijmelende meisjes te staan om zijn gezicht goed te kunnen zien :) )

fs1980
14 januari 2010, 10:36
Goed om te horen allemaal, ik kijk uit naar Juni! En qua gear???
Wat hadden ze bij?? Het gebruikelijke??
(John had zeker weer de two rocks met misschien één dumble
Robbie McIntosh speelt volgens mij tegenwoordig over Jackson amps
en David Ryan Harris over Bogner Alchemist)

Luke-wannabe
14 januari 2010, 11:50
Hij had een Dumble en een Two Rock staan.
Robbie Mcintosch z'n amps herkende ik niet. David Ryan speelde over een Metroamps plexi kloon met een alchemist cab.

DREAMMACHINE
14 januari 2010, 12:24
Was inderdaad heerlijke gig zeg, gelukkig heb ik nog kaartjes voor in juni ook....want baalde wel dat hij ASSASSIN niet speelde.

De gear zag er weer goed uit, maar ik stond net iets te ver om echt alles te ontleden (uiteraard van mayer lukte het wel....'standaard' spul).

Clox
14 januari 2010, 13:16
Als je live zo strak kan spelen ben je wel een grote. En idd, z'n tone helemaal onder controle. Ook toen ie tijdens gravity nog even naar z'n amp liep op er nog wat drive bij te gooien.

Heb ook echt genoten van Steve Jordan. Hoe hij zich inleeft in z'n groove is echt alleen al mooi om naar te kijken. Hele fijne intro van WOTWTT ook trouwens.

Vroeg me trouwens af of ie toevallig z'n shows zelf opneemt? Zag hem toen ie opkwam iets op z'n amp leggen, en tijdens het einde van FLON datzelfde microfoonachtig ding weer in z'n zak stoppen...

Luke-wannabe
14 januari 2010, 15:43
Zag bij de soundguys wel een pro tools setje staan. Denk dus dat het werd opgenomen ja.

nielsduursma
14 januari 2010, 15:46
Zag bij de soundguys wel een pro tools setje staan. Denk dus dat het werd opgenomen ja.

Kan 'ie later in de bus a la Buddy Rich iedereen verrot schelden omdat er iets niet goed ging:D

Tess-a
14 januari 2010, 22:53
Oeh ik kan niet wachten tot 2 juni :cheerup:

Brewskie
14 januari 2010, 23:06
En hadden jullie hem ook nog in DWDD gezien ? Mijn moeder belde me op dat hij in beeld kwam om me er op te attenderen. Schattig toch ?

Mikos
15 januari 2010, 16:42
Na Woensdag kan ik niet meer wachten tot 2 Juni.
Wow ! wat een concert .. :ok::hippie:

Frustastic
15 januari 2010, 19:32
Ben #$%^&** jaloers op alle mensen met kaarten voor bij de shows. Was woensdag gaan en het was #$$%^&&# gaaf. Was eerste rij. David Ryan Harris was gewoon voor mijn voeten.. Vond Brown Sugar geweldig samen met de drum solo van Steve Jordan:cheerup::cheerup::cheerup::cheerup:

En ff een grappig moment: Ik gooide mijn plectrum op het podium, Ryan Harris raapte het op en gooide dat ding het publiek in....:seriousf:

Mayers zang was trouwens weer normaal, maar heb toch het gevoel dat hij live met de Continuum tour beter zong.

IK WIL NOG EEN KEER:(

PT1989
15 januari 2010, 21:38
Mayers zang was trouwens weer normaal, maar heb toch het gevoel dat hij live met de Continuum tour beter zong.



Had ik ook

stratestic
2 februari 2010, 10:34
John Mayer geeft OPNIEUW voor een extra concert.

3 juni 2010 kaartverkoop start op 6 februari 10:00

Driemaal is scheepsrecht dus nu heb ik hopelijk wel kaarten :makeup:

Kun je via de fansite opzo limited pre-sale kaarten kopen en zo ja kan iemand mij uitleggen hoe dat dat precies werkt. Ik wil hem nu wel een keertje live zien.

Zie site http://www.johnmayer.com/

Johnnyverbruggen
14 februari 2010, 18:03
wie heeft er trouwens wat meer info over de spullen van david ryan harris?? Amps en gitaren etc...???

Mikos
15 februari 2010, 17:42
http://www.thegearpage.net/board/archive/index.php/t-257987.html
Misschien kun je hier iets vinden :)