PDA

View Full Version : ibanez sa150QM



sunday violence
10 april 2003, 19:01
eey ik heb dus deze gitaar, een ibanez sa 160 QM, en ik ben erg benieuwd of er meerdere zijn, en of die er net zo positief over zijn als ik. Hij kostte me namelijk geen drol, speelt loepzuiver, heel snel en hij ziet er super gelikt uit:

http://www.desertsounds.com.au/images/ibanez_sa160qm.JPG

graag jullie mening hierover.

Neals
10 april 2003, 21:33
Ik heb em niet, maar het is een erg fijne gitaar voor de centen die je ervoor betaald...

Zeker een aanrader als je een back-up zoekt.

Jopie
10 april 2003, 22:31
Yo ik heb precies dezelfde ibanez , de blauwachtige wel te verstaan , tsja omdat ik als rookie-die-nog-maar-een-jaar speelt toch zeer weinig verschil tussen een gitaar van 2000 euro en 200 is dit een perfecte aankoop geweest , ik had em voor 300 eurootjes trouwens bij fback. Ben alleen bang dat er iets mis is met de tremelo-arm die kun je der bij mij nl. gewoon in en uitdoen dus als je vooroverhangt valt ie er al uit omdat ie niet gezekerd is door een stukje rubber of pennetje hoes dit bij jou?

skabouter
10 april 2003, 22:48
ik ken iemand die hem heeft. voor beginners of mensen met een butget een prima gitaar. dat is nou echt een ibanez die ik goed vind. goede bucks for bang ratio !! :smile:
kost inderdaad erg weinig, ziet er goed uit, is licht en dun, en klinkt prima, met een humbucker. wat wil je meer ?

(tenzij je ietsje meer doekoe hebt.....)

sunday violence
11 april 2003, 17:27
Op 2003-04-10 22:31, schreef Jopie:
Yo ik heb precies dezelfde ibanez , de blauwachtige wel te verstaan , tsja omdat ik als rookie-die-nog-maar-een-jaar speelt toch zeer weinig verschil tussen een gitaar van 2000 euro en 200 is dit een perfecte aankoop geweest , ik had em voor 300 eurootjes trouwens bij fback. Ben alleen bang dat er iets mis is met de tremelo-arm die kun je der bij mij nl. gewoon in en uitdoen dus als je vooroverhangt valt ie er al uit omdat ie niet gezekerd is door een stukje rubber of pennetje hoes dit bij jou?


ja precies, dat was bij mij hetzelfde, vet klote. ik heb nu een tremolo van een oude vintage gitaar erin gedraaid, die is namelijk een tikkeltje dikker. hij draait nu alleen niet helemaal rond, maar dat is ook niet nodig. dus dat kan ik je aanraden

M Kactus
11 april 2003, 20:30
Dat is het nieuwe systeem bij Ibanez... Ze zitten er niet meer in met een schroefdraad (de tremolo's), maar ze moeten vastgezet worden aan de binnekant... Net waar weet ik ook niet, mr ik had bijna die gitaar gekocht en toen vermelde de verkoper dat ff'tjes... Misschien ff binnedoen bij de gitaarboer, die doet dat wrs zelfs gratis!
Verder een mega-gitaar, had'm bijna ook gekocht, mr feedback wou'm niet opsturen, heel veel prul, uiteindelijk nr de winkel gegaan en andere gekozen :smile:
Veel plezier ermee! Veel sound voor weinig geld, rules altijd :smile:!
M Kactus