PDA

View Full Version : Santander les paul



gitaarmike
15 december 2009, 16:40
Hallo medegitaristen :hippie: ,

iemand deze les paul al geprobeerd?? ik vind het er erg verleidelijk uitzien !

check deze link --> http://www.gitaartoko.nl/gitaartoko.nl/toko/Elektrische%20gitaren/Les%20Paul%20modellen/product/14-Santander_Les_Paul_-_/

RS-Rik
15 december 2009, 17:33
idd



tien tekens

kalmah
15 december 2009, 19:17
Fijne reactie..

Maareeeh,

lekker late hanguuuuuh!

Les Strat
15 december 2009, 19:22
volgens mijn kan dit wel eens familie van stagg weze......:P

wietse
15 december 2009, 19:33
volgens mijn kan dit wel eens familie van stagg weze......:P

nee diec hebben zo'n mismaakte hoorn, denk eerder broertjes van dimavery of mpm.

Les Strat
15 december 2009, 19:36
nee dat weet ik ook wel dat het niet uit de stagg fabrieken komt, maar het is gewoon dikke troep net als stagg dat probeer ik er mee duidelijk te maken

Les Strat
15 december 2009, 19:53
en wordt zeker niet in de dimavery fabrieken gemaakt, volgens mij komt dit ergens uit het oostblok of duitsland....

Ukeloeder
15 december 2009, 20:08
OK maar heeft iemand wel eens zo'n gitaar geprobeerd?

snaarplukker
15 december 2009, 20:53
en wordt zeker niet in de dimavery fabrieken gemaakt, volgens mij komt dit ergens uit het oostblok of duitsland....
Made in China.;)

macwilliams
15 december 2009, 21:41
Santander, bakers, baker, dimavery.

Tomato/ tomatoe.

wietse
15 december 2009, 22:21
en wordt zeker niet in de dimavery fabrieken gemaakt, volgens mij komt dit ergens uit het oostblok of duitsland....
ook daar kunnen ze zoiets niet meer maken voor deze prijzen, je ziet het op marktplaats ook veel, dan bieden ze een gitaar aan als zijnde duits, ja huismerk van een duitse winkel maar wel gemaakt in het verre oosten en dan bedoel ik niet het voormalige oostblok.

Hiro
16 december 2009, 09:09
Ik heb uit ervaring geleerd van die dingen af te blijven, vooral als ze van internet af komen, als je zo benieuwd bent moet je er zelf heen gaan en gaan proberen, want die gitaren verschillen zo verschrikkelijk van elkaar.

De een is mwoa gebouwd en de ander gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend.

En soms heel soms heb je wel s geluk bij dat soort merken.

mrweird
16 december 2009, 13:56
Geen flauw idee of Santander een redelijk merk is, maar wat ik wel weet is dat gitaartoko best wel 's knap hoog zit qua prijzen.. ff zoeken op de duitse ebay oid kan al voordelen opleveren bij diverse gitaren die gitaartoko levert.

bat
16 december 2009, 14:20
't Merk... tsja, ik zou er niet aan beginnen. Het lijkt me niet echt wat.

de prijs bij Gitaartoko is in ieder geval vrij hoog. Via de duitse eBay vindt je deze: link (http://cgi.ebay.de/Santander-Le-Paul-massiv-Mahagoni-Quilted-Top-Neu_W0QQitemZ270501587088QQcmdZViewItemQQptZGitarr en?hash=item3efb26a890#ht_3884wt_1167). Niet helemaal dezelfde, maar ik vermoed dat die handelaar ook de in de startpost genoemde gitaar wel kan regelen. Zal dan niet snel een stuk duurder zijn dan deze, en die is 130 euro goedkoper. Op deze prijs toch dik een derde... Voor 320... zou ik even doorsparen voor een Epiphone.