PDA

View Full Version : HNGD: J&D LSC Goldtop



Marien112
15 december 2009, 10:47
Van het weekend binnengekomen:

Jack & Danny LSC Goldtop met 2x P-90, voor de luttele prijs van 159 eurootjes.
Ik dacht een leuk gitaartje voor de heb en voor aan de muur.

Maar wat een heerlijk gitaartje zeg!!
Afwerking is bijna helemaal in orde, alleen onderaan de body zit een spuitfoutje in de lak, niet opvallend.
Frets zijn goed, steken niet uit, hoeven niet bijgewerkt te worden.
Pickups zijn ook beter dan verwacht, de neck geeft een mooi rond, warm geluid, de bridge is open en lekker fel.

Alleen de afstelling was niet helemaal goed, behoorlijk was fretbuzz op de E en A.
Even afgesteld en speelt als een zonnetje!
De nek is volgens mij een stukje dunner dan bijv een Epi (lang geleden dat ik er een in mijn handen gehad heb, weet het dus niet zeker).

Kortom, lekker gitaartje voor heeeel weinig geld! :lp:

Heb even heel snel een fotootje met mijn (crappy) mobiel gemaakt, zal wel kijken of ik betere kan maken vandeweek met de echte camera.

http://i108.photobucket.com/albums/n13/marien113/DSC_0214.jpg

Mr. Dynamite
15 december 2009, 11:04
Mooi man :ok:

erg leuk voor aan de muur maar als hij het dan ook nog daadwerkelijk doet, das erg mooi meegenomen dan :crazyhappy:

Hiro
15 december 2009, 11:28
das inderdaad mooi meegenomen dan ja :)

Leuk voor je en veel plezier en kijkplezier ;)

Daniel91
15 december 2009, 12:00
Vet ding man, zeker voor het geld! Als je de mogelijkheid hebt tot opnemen ben i kwel benieuwd naar soundsamples.

Les Strat
15 december 2009, 15:55
bolt on of een gelijmde hals?

vr.gr

Les Strat
15 december 2009, 15:57
bolton zie ik

lindstrom
15 december 2009, 15:59
leuk ding, gefeliciteerd!

Misery Signals
15 december 2009, 16:01
Bolt on, en toen ik er enkele jaren geleden eentje vast had in de Music Store was die wel heel slecht afgewerkt. Neck zat dramatisch vast op de body, lakfouten, en idd de afstelling.
Kwaliteit is niet echt consistent dus, ben toch blij voor je dat er betere exemplaren bijzitten.

MS

Marien112
16 december 2009, 09:05
Ik heb wel de mogelijkheid tot opnemen, maar eigenlijk niet de tijd....

Ik zal er van het weekend eens voor gaan zitten, heb gisteren wel foto's gemaakt, maar ben mijn camera vergeten mee te nemen nu.

In eerste instantie was ie echt bedoeld om aan de muur te hangen, had eigenlijk baggerkwaliteit verwacht, ben positief verrast.
Er zit blijkbaar nogal wat kwaliteitsverschil tussen de diverse gitaren ja.

Braindead
16 december 2009, 18:28
Dude, als ik naar jou foto kijk krijg ik het gevoel dat ik dringend naar de opticien moet. Waaaazigggg. Maar wel leuk gitaartje. ZIjn die dingen nou goed? Ik bedoel voor die prijs dan.

dimitri
17 december 2009, 13:23
Kan je nog iets meer zeggen over de kwaliteit van de gitaar?
Ik kan er eentje kopen voor € 100.
Wat denken jullie? Doen of niet?

Nicks
17 december 2009, 13:31
Kan je nog iets meer zeggen over de kwaliteit van de gitaar?
Ik kan er eentje kopen voor € 100.
Wat denken jullie? Doen of niet?

Uitproberen, niet vragen aan de almachtige internetter. Klinkt en speelt hij lekker gewoon doen dan. Laat je in ieder geval niet leiden door een mening over het merk. Als hij het doet voor jou dan is er niets mis mee toch?

Marien112
18 december 2009, 12:18
Zoals je op de vorige pagina kunt lezen, is die van mij prima.
Echter de kwaliteit verschult nogal, want bij Musicstore lag er dus een heel selcht afgewerkte.
Als je er serieus op wilt gaan spelen, eerst testen dus.

munkie
18 december 2009, 15:12
Net als bij Richwood enz., de goede exemplaren eruit halen. Uitproberen dus. Bij mijn locale muziekboertje hangen SX thinline tele's, maar 175 euri, oh GAS :mad: