PDA

View Full Version : Alweer een...



Fireburst
14 december 2009, 21:01
Belg ! :)

Hey iedereen, ik ben Erik en van bouwjaar '67.

Ik speel sinds een maand of 15 en hou van het leerproces dat daarmee gepaard gaat. Ik bezoek dit forum eigenlijk bijna dagelijks sinds mijn begin, tot nu dus steeds als gast, en het registreren moest er maar eens van komen.
Ik 'ken' bijgevolg dus echt al vele van jullie, en op wat kleine ruzietjes na is het steeds een gezellige boel hier.

Fireburst als nick omdat mijn Gibson LP Studio in die kleur is, en die ga ik nooit meer weg doen.

Muzikale voorkeur : classic- en hardrock (AC/DC !!), blues(rock) zoals Bonamassa, ZZtop, Black Crowes, Led Zep, Aerosmith, Deep Purple... you get the picture. Zal wel iets met leeftijd te maken hebben zeker... ?

Jordii
14 december 2009, 21:20
Leuk :D hoe vordert het spelen?

Mr Dazony
14 december 2009, 21:23
Hey Erik, welkom hier!

En ik dacht dat ik een late starter was (5 jaar jonger als jij)
Gibson LP als startgitaar? Ow ik ben nu al jaloers.
Muziek keuze kan ik me in vinden, hoewel fingerstyle (TE) me ook erg aanspreekt, en southern rock (Lynyrd Skynyrd).

In het leerproces loop je op me voor, ben zelf net 4 weken geleden in het diepe gesprongen maar al wel zo verslaafd dat ik toch elke dag mijn gitaar minstens 1 keer per dag moet vasthouden (spelen vind ik nog een groot word voor mijn kunsten)

Veel plezier hier...

Groet Dennis

Fireburst
15 december 2009, 19:53
oops, mod foutje, ik wilde replyen, drukte op bewerk blijkbaar, want ik heb j hele post verknald... SORRY!!!!! (don capo)