PDA

View Full Version : CAE 3+ opnieuw verliefd!!!



Nocki
14 december 2009, 09:16
Ik kan het niet echt voor me houden :)
Gisteren na lange tijd mn rackje weer eens kunnen gebruiken in een bandje.
De laatste maanden heb ik veel thuis gerommeld ermee en bezig geweest met het bekabelen en bouwen van effecten.
Op een gegeven moment ging de CAE 3+ me steeds meer tegenstaan omdat ik er niet uithaalde wat ik zocht.
Een aantal presets gebouwd met een tubescreamer voor de drive kanalen waardoor het al wat beter werd... en zo gisteren met een niet echt fijn gevoel alles opgebouwd en gekeken of het wat was...

Na nog geen minuut spelen had ik de tube screamer er al uit gehaald en na wat kleine wijzigingen in de eq settings was ik weer helemaal verliefd! zeker het 2e kanaal wat het nooit echt deed voor mij was nu helemaal super!
Lekker prikken door de mix, zingen, dynamisch en een heerlijke korrel als ik dat wou en romig als het nodig was! wat een geweldige preamp is dat toch!

Nodeloos om te zeggen natuurlijk maar ik ben gewoon erg happy. Je kan echt horen dat de CAE 3+ voor een Marshall eindtrap is gemaakt.
Ik vind dit beter klinken dan met mn VHT 2502!

hole
14 december 2009, 09:24
Ik vind dit beter klinken dan met mn VHT 2502!

Doe effe normaal zeg :mad:


;) (fijn heh, zo'n Paarse 3+ :speed:)

en wat betreft je Sig: op HRI staat een Ultra voor 1100 pond, vanuit Londen, dus geen belastingen.

Nocki
14 december 2009, 09:50
Doe effe normaal zeg :mad:


;) (fijn heh, zo'n Paarse 3+ :speed:)

en wat betreft je Sig: op HRI staat een Ultra voor 1100 pond, vanuit Londen, dus geen belastingen.


Heerlijk ding idd. Ik dacht altijd dat de SE misschien interesanter zou zijn maar ik ben er nog erg happy mee dus...

Ondanks dat het "not done" is om te zeggen klinkt ie beter op een marshall stackje.
De VHT 2502 is fantastisch maar de marshall is beter :) voor deze combinatie.

bedankt voor de tip! Eerst nog even wat dingetjes verkopen :)