PDA

View Full Version : line6 DM4 houden of wegdoen?



zZoRgO
10 april 2003, 15:16
hey,

heb dus een line6 DM4 distortion modeler
nu, ik gebruik eigenlijk maar 2 settings.
twee zware distortions .
en ECHT tevreden ben ik er niet over...
dacht eraan om die DM4 dus te verkopen en in de plaats een (extra) distortion pedaaltje te kopen (heb er nog ééntje staan die me eigenlijk wel aanstaat) dus dan heb ik ook m'n twee distortions...
eventueel in combinatie met een equaliser...
één probleempje, dan heb ik een voeding meer nodig voor m'n pedaaltjes... weet er iemand of er zo'n koordjes bestaan voor 8 pedaaltjes?

@iro
10 april 2003, 17:50
Ik heb er zo'n 2 voor 5 pedalen ... ik kan dus 10 pedalen power geven

Wilson
11 april 2003, 10:02
hee zzorgo, ik heb net zelf een ander topic gepost over die dm4. Ik zit erover te denken er ook een aan te schaffen, maar kan je een beetje vertellen of dat ding een beetje het geld waard is? Uit het feit dat je zware distortions gebruikt leid ik af dat je veel metal speelt? ik speel dus geen metal maar is het ding erg geschikt als je een beetje allround rock muziek speelt?

zZoRgO
11 april 2003, 11:03
mja, ik gebruik die ene voor dingen als incubus, en de andere voor meer van halen achtige dingetjes..
ik vind zelf dat de overdrives voor lichtere rock niet echt nuttig zijn, daarom wil ik hem ook weg doen, voor lichte overdrive heb ik mijn versterker...

Rutger
11 april 2003, 12:02
k Geloof dat die snoertjes in een 5- en 10-connecties zijn, or am i wrong? Iig heb ik er een van 5, misschien kun je er idd 2 van 5 aanschaffen.

En kun je die DM4 niet gewoon aan Wilson geven, die wil hem graag hebben! :smile:

sash
11 april 2003, 12:27
Ze zijn er in 3 en 5 connecties geloof ik. Van Ibanez dan tenminste :smile:

zZoRgO
11 april 2003, 13:28
ik heb er eentje van zeven, en ik heb er ACHT nodig!! grrrr
ma twee van vijf... waar verbind je dat tweede dan mee?

Wilson
11 april 2003, 15:32
Op 2003-04-11 12:02, schreef Rutger:
k Geloof dat die snoertjes in een 5- en 10-connecties zijn, or am i wrong? Iig heb ik er een van 5, misschien kun je er idd 2 van 5 aanschaffen.

En kun je die DM4 niet gewoon aan Wilson geven, die wil hem graag hebben! :smile:


ja GEEF em maar aan mij ik wil em zeker wel hebben!





ik wil er ook wel voor betalen hoor, wat is je prijs? ik ga em trouwens wel eerst eens grondig uittesten bij de lokale gitaarboer

zZoRgO
11 april 2003, 16:06
mja weet het nie goed, nieuw kostie 329€...
heb hem sinds september, er is helemaal nix aan, EN je krijgt er een adapter bij, die niet inbegrepen is in de prijs als je hem nieuw koopt... wat dacht je van 280€...
ga em ook wel in een winkel laten zetten om 2dehands te verkopen...