PDA

View Full Version : Heuij mensen !



F.W
13 december 2009, 19:52
Yoooo.

Ik ben Fabian,ben 19 jaar. ik speel al een tijdje gitaar maar niet echt actief. ben sinds kort actief gaan spelen. en ik kreeg de tip om me hier aan te melden voor goeie hints en tips. ik heb m'n eigen bandje ook. en een bagger gitaar.

ik luister vaak Blackmetal en ook andere varianten. en dat wil ik ook op m'n gitaar fatsoenlijk kunnen. en verdere vragen kun je altijd Stellen !

:rockon::rockon::zz:

Psychomantis
13 december 2009, 20:45
Welkom op gitaarforum!
Vraag maar zoveel je wilt (aan de pros dan, niet aan mij :seriousf:)

kenx
13 december 2009, 22:15
Welkom op gitaarforum!
Vraag maar zoveel je wilt (aan de pros dan, niet aan mij :seriousf:)

Volledig mee eens!

VanMeekeren
13 december 2009, 22:29
Welkom aan boord!

Vertel anders eens iets meer over je bandje en je gear!

Van Meekeren

F.W
14 december 2009, 18:27
Bedankt !

nou over de gitaar tjah het is echt een verschrikking eigenlijk :) het is een pakket van de kijkshop .*Schaamt* waarin een Fender stratocaster replica van curt cobain in zat met een kleine 10 wat versteker. de versterker heeft het al begeven en dus heb ik die vervangen voor een roland cube 15. en de gitaar ga ik binnenkort vervangen voor een Jackson kelly.

en over mijn bandje,het is nu nog een Noise blackmetal band en we gaan overstappen op Raw oldschool stijl. De band bestaat uit 2 personen. en is verder weinig speciaals haha.

Jordii
15 december 2009, 19:32
Ik ben benieuwd hoe dat er dan uitziet :seriousf: Ook op de headstock "Kijkshop"?

F.W
17 december 2009, 19:34
wahahaah nee zo erg is het nog net niet :) er staat Phoenix op 1 of ander niet bestaand merk ofzo.

Jordii
17 december 2009, 20:17
Oh, een vriend van me heeft een elektrische gitaar, ook van het merk Phoenix. (Of Fenix..) Dat kostte hem 300 euro :seriousf: