PDA

View Full Version : Oi!



J.B.
11 december 2009, 15:39
Effe voorstellen: ik ben Jakob, 17, uit België (jawohl!), speel gitaar sinds een paar maand. Ik ben zot van Hendrix, AC/DC, Kings of Leon (hoewel leadgitarist Matt nogal suckt), Bonamassa, Chili Peppers en Black Sabbath. B.B. en co hoor ik ook al eens graag, sommige jazz vind ik geweldig maar ook metal, doom en noise komen wel eens voorbij.
Ik probeer zelf wat te leren want er is NERGENS in de buurt een leraar te bekennen :???:. Ik ben best tevreden met mijn low-budget Ibanez maar ik kan niet snel genoeg van die kut-Line 6 af geraken.
En nu zien hoelang jullie het uithouden met mij :D

Don Capo
11 december 2009, 15:42
Hoi Jakob, welkom op het forum!

lindstrom
11 december 2009, 15:46
Welkom hier! :ok:

speulmenneke
12 december 2009, 01:11
Hallo Jakob,

Welkom op het forum, maarrehh hou 't wel netjes he!!;) k..Line6??
Heb zelf een Flextone III XL en een Vetta II en die bevallen prima. Wat is daar nou mis mee??

Mick25
12 december 2009, 08:58
Dat van die Line6 kan ik heel goed begrijpen
Ik speel zo af en toe op zo'n Flextone III en ik krijg er gewoon nooit een goed geluid uit icm met mn Boss GT-5. Misschien moet ik de modeling instellingen van dat ding gebruiken maar dat doe ik niet want ik wil mn pedalenbak gebruiken. Het geluid blijft altijd een beetje modderig en vaag :( ook clean klinkt niet vind ik.

caliban
12 december 2009, 21:21
Er moet toch wel een leraar te vinden zijn aan de kanten van Tóngere. Als ge tot in Landen kunt komen wil ik U graag een beetje helpen.

J.B.
13 december 2009, 11:22
Er moet toch wel een leraar te vinden zijn aan de kanten van Tóngere. Als ge tot in Landen kunt komen wil ik U graag een beetje helpen.

Ongeveer 40 km, da moet nog te doen zijn met de bus ;). Merci he gast :rockon:

VanMeekeren
13 december 2009, 12:01
Ongeveer 40 km, da moet nog te doen zijn met de bus ;). Merci he gast :rockon:

Eveneens een warm welkom van deze zijde, Jakob.

Nogal brede muziekstijl, trouwens. Maargoed: varietas delectat!

Van Meekeren

caliban
13 december 2009, 15:07
Ongeveer 40 km, da moet nog te doen zijn met de bus ;). Merci he gast :rockon:

De mama of papa zouden niet willen brengen?

J.B.
13 december 2009, 17:26
De mama of papa zouden niet willen brengen?

Geen auto :seriousf:

Psychomantis
13 december 2009, 17:35
Welkom hier,
Lijkt erop dat de belgenpopulatie hier begint te groeien (kom ook uit dat landje)
Wordt het geen tijd da de ollanders da belgisch chattaleke is lere?

J.B.
13 december 2009, 17:44
Welkom hier,
Lijkt erop dat de belgenpopulatie hier begint te groeien (kom ook uit dat landje)
Wordt het geen tijd da de ollanders da belgisch chattaleke is lere?

Da vinnekik oek se