PDA

View Full Version : www.earbonemusic.nl



Guitarik
11 december 2009, 11:48
Mensen,

Ik heb een site in elkaar geflanst. Er staan mp3'tjes van een aantal nummers van mij op. Weinig gitaar tot op heden, het is nog een soort van testfase.

Kijk er eens naar als je je verveelt. :-)

Riky
15 december 2009, 15:28
Joomla? Lijkt erop tenminste.

Mp3tjes ga ik nog luisteren:)

Guitarik
15 december 2009, 16:53
Ja. Overduidelijk denk ik. Kijk maar naar de URL. Dat wil ik anders, maar krijg ik nog niet voor elkaar.

HaroldA
15 december 2009, 17:53
Wat is het? :???:

En nu ik hier toch aan het typen ben: wat is het nut van het "intro plaatje"?

ThomasR
15 december 2009, 18:55
hallo ikzelf ben al een tijdje aan het klooien met drupal. joomla is nooit naar boven gekomen in mijn zoektocht naar een goed systeem. kent er iemand het verschil tussen deze twee?
@HaroldA ik heb gezien dat je ook bezig bent met drupal misschien kan jij meer info geven

Guitarik
15 december 2009, 19:37
Wat is het? :???:

En nu ik hier toch aan het typen ben: wat is het nut van het "intro plaatje"?


Het nut van het introplaatje is dat het dient als index-pagina, omdat ik het anders nog niet goed voor mekaar kreeg met Joomla. En Joomla is dus een alternatief voor Drupal.

Drupal heb ik ook geprobeerd, maar daar kwam ik niet zo ver mee. Ik vind Joomla wat makkelijker te begrijpen.

HaroldA
15 december 2009, 20:45
Het nut van het introplaatje is dat het dient als index-pagina, omdat ik het anders nog niet goed voor mekaar kreeg met Joomla. En Joomla is dus een alternatief voor Drupal.

Drupal heb ik ook geprobeerd, maar daar kwam ik niet zo ver mee. Ik vind Joomla wat makkelijker te begrijpen.

Ik werk voor een bedrijf wat Drupal oplossingen maakt, dus ik ben bevooroordeeld... Maar toch:

Wij zeggen altijd: "Joomla is Duplo en Drupal is Lego". Dat wil eigenlijk zeggen dat het bouwen met Joomla sneller kan gaan, maar als je echt iets wil ontwikkelen heb je Drupal nodig. Drupal is ook meer een framework dan een CMS...

Als ontwikkelaar heb je dus meer aan Drupal en als klikker is Joomla de beste keuze.