PDA

View Full Version : Poll: Wat zoek jij in een muziek winkel?



Chaos_theory
11 december 2009, 01:59
Hallo dames en heren van gitaarnet.

Voor mijn studie (International Communications Management) moet ik een onderzoek uitvoeren omtrent jullie: de muzikanten.

Het gaat hier om een onderzoek dat wordt gedaan voor een kleinere muziek winkel die moet op boksen tegen de grotere competitie in en rondom Amsterdam, m.u.v Feedback die wel degelijk ook als competitie wordt beschouwd.

Het is een poll bestaande uit 7 multiple choice vragen en als laatste 1 optionele open vraag. Het zou mij ontzettend helpen als jullie 3 minuten van jullie tijd kunnen besteden aan het invullen van deze poll!

Nadat het hopelijk succesvolle en strakke communicatie plan voltooid is gaat een kleine competitie volgen waarin jullie de primeur zullen krijgen. De prijs is uiteraard een gloednieuwe gitaar (nog nader te bepalen welke het precies wordt) :)

http://musicalinstrumentsshops.questionpro.com/

Ik dank jullie alvast voor jullie tijd!

EDIT: Nieuwe link er in ge-parkeerd. Het is nu mogelijk meerdere antwoorden te selecteren.

pannekoek
11 december 2009, 02:06
jammer dat er niet meerdere antwoorden mogelijk waren en dat de vragen niet echt slim bedacht waren. vond ze een beetje matig.

Jilles
11 december 2009, 02:11
Mwa ik vond de vragen wel oké an sich, misschien had je wat uitgebreidere oopties kunnen geven bij vragen als: van welke muziekwinkel heb je gehoord? Ik zou daar graag meerdere vakjes aangekruist hebben..
Maargoed, hetb este met je onderzoek in ieder geval :hippie:

caliban
11 december 2009, 02:46
Zit vol oid :s, kon het niet opslaan. Deze vraag kan je trouwens maar 1 antwoord op geven, terwijl er meer mogelijkheden zouden moeten zijn zou ik zeggen.
"Which of these musical instruments shops have you heard before?"

zx81
11 december 2009, 08:40
An error has occurred
Error

The result storage capacity has been reached for this form. Your results were not saved. Please contact the form owner.

Il_Falco
11 december 2009, 09:08
An error has occurred
Error

The result storage capacity has been reached for this form. Your results were not saved. Please contact the form owner.

Same here...

Brewskie
11 december 2009, 09:14
zoals bij veel gratis producten zit er een limiet aan het gebruik. Dat is bij poll-software vaak ook zo. Wel jammer dat je daardoor input mis loopt.

Ken je surveymonkey ?

M Kactus
11 december 2009, 09:15
hier ook....

Brewskie
11 december 2009, 09:16
hier ook....

Ja, en bij de volgende uiteraard ook.

M Kactus
11 december 2009, 09:19
Toen ik begon te posten, stonden de laatste posts er nog niet... 's Ochtends gaat het nog niet zo vlug :)

FruscianteFan
11 december 2009, 12:03
Ik heb bij veel vragen nogal moeite om te kiezen tussen de antwoorden - zodanig dat het je net zoveel zegt als ik die niet invul. Een ander puntje van kritiek is dat de 3 muziekzaken waarvan je vraagt of ik daarvan gehoord heb, mij bekend zijn. Maar ik kan er maar één invullen! Maar goed, ik zal dan kiezen voor Feedback omdat dat de enige is waar ik weleens ben geweest.

Oh, en ondanks mijn kritiek op de enquete, zal ik hem dus wel invullen.

edit: alleen slaat-ie de resultaten niet op.

Wel kan ik zeggen dat, belangrijker dan internet of folder, de beste reclame voor een muziekwinkel mond-op-mond-reclame is. Als je een beetje in een scene van muzikanten zit, kan dat heel heel snel gaan.

Chaos_theory
11 december 2009, 16:19
Hallo iedereen,

Ontzettend bedankt voor het invullen en voor de kritiek. De poll had idd een probleem wat betreft het kiezen van meerdere antwoorden, en als het goed is is dat nu verholpen. Ook m.b.t de ''storage capacity'' hebben we de poll even verhuist naar een andere locatie, ik zal de link hier parkeren en in de main post editen.

Nieuwe link: http://musicalinstrumentsshops.questionpro.com/

N.B: De 10 binnen gehaalde resultaten van de vorige (in feite exact dezelfde) poll zijn bewaard gebleven. Als je echter heel graag meerdere antwoorden bij bepaalde vragen wilt geven dan moedig ik je aan hem weer in te vullen :P

Nogmaals heel erg bedankt!

FruscianteFan
11 december 2009, 16:29
Doet me altijd deugd als kritiek goed verwerkt wordt ;)

Heb hem net ingestuurd.

Arthis
11 december 2009, 16:34
Ik heb hem ook ff ingevuld, maar vond die vraag over ervaring met kopen en of je veel over instrumenten weet niet zo goed. Ik heb niet veel ervaring met kopen, maar weet van veel instrumenten wel wat. :soinnocent:

caliban
11 december 2009, 16:34
Ook ingevuld. Worden er prijzen verloot voor de deelnemers?



:seriousf:

Dommedik
11 december 2009, 16:50
ook even ingevuld. Nu kon ik wel meerdere antwoorden invullen. :soinnocent:

ccc
11 december 2009, 18:31
Bedenkelijk peil voor een student "International Communications Management".


Lijkt gewoon verkapte reclame.....

LP_CL
11 december 2009, 18:46
EN hoe zal die gloednieuwe gitaar verloot worden? We moesten nergens ons email adres oid invullen.

DeadHerring
11 december 2009, 18:50
Heb 'm ook gedaan. Ben wel geen Nederlander. Hoop dat dat niet erg is.

Quicksilver
11 december 2009, 23:39
Vreemd, ik werd gewoon vriendelijk bedankt voor het invullen.. :soinnocent:

EDIT: had de 2e pagina nog niet gelezen..
Najah, hij werkt nu en daar gaat het om ;)

nickofzo
11 december 2009, 23:56
Vreemd, ik werd gewoon vriendelijk bedankt voor het invullen.. :soinnocent:

EDIT: had de 2e pagina nog niet gelezen..
Najah, hij werkt nu en daar gaat het om ;)

idemdito..

ShredTallicA
12 december 2009, 00:01
Ingevuld :hippie:

Brewskie
12 december 2009, 00:05
Nou, ja. Ik heb 'm ook nog maar een keer ingevuld.

Henri H
12 december 2009, 00:14
Which of these musical instruments shops have you heard before?
All of the above
Dirk Witte
Dijkman
FeedbackBeetje vreemd, er staat er geen "above" :???:

Brewskie
12 december 2009, 00:30
Beetje vreemd, er staat er geen "above" :???:

en dat vind ik weer vreemd, omdat mij opviel dat er slechts 1 er 'above' stond. Maar ik vond het weer niet zo vreemd dat ik er over wilde posten. nu wel, blijkbaar.

guitarkid
12 december 2009, 11:40
Bedenkelijk peil voor een student "International Communications Management".
Lijkt gewoon verkapte reclame.....

Jij zegt het, ik dacht het...
Ik vind het niveau van deze enquete nou niet bepaald dusdanig dat ik denk dat mijn zoon naar deze opleiding moet..... :seriousf:

Gr. C.

bert k
12 december 2009, 13:12
Dit is marktonderzoek voor een commercieel bedrijf, dus spam. Slotje.