PDA

View Full Version : Beetje laat, maar toch



Dommedik
10 december 2009, 22:42
Hallo,

Ik ben danny (username: dommedik, geen idee waarom:P) en ik ben een 17 jarige jongeman. Heb me in 2008 geloof ik al aangemeld, maar er nooit wat mee gedaan:( Tot het moment dat ik me eerste electrische gitaar kocht. Nu ben ik heel actief, ben me nu ook meer in de techniek van de gitaar gaan intresseren, weet er haast niets van namelijk. En het is gewoon leuk om met mede gitaristen te praten over mijn, en jullie hobby. Voor mij is het eigenlijk meer dan dat maargoed:sssh:Ben de hele dag met de gitaar bezig.

Ik speel nu ongeveer driekwart jaar. Heb meegedaan aan rockskillz 2009, workshop van Julian sas gehad, 1 van mijn voorbeelden! Samen met Walter Trout! Ben helemaal weg van hem. 1x live gezien en Sas 3x. Tja, wat zal ik verder nog zeggen. Ik hoop dat ik veel van gitaren zal leren en vaak van jullie kennis gebruik mag maken:seriousf:

Oohja, aan trout en sas kun je wel zien dat ik van blues/rock houd. Veel meer artisten vind ik super maarja, kan ze niet allemaal op noemen;)

Gr Danny:rockon:

Brewskie
10 december 2009, 23:39
Welkom op het forum dan.

Dan kun jij wel raden van wie deze laarzen zijn.http://img.photobucket.com/albums/v40/Brewskie/IMG_7895usm.jpg

lindstrom
11 december 2009, 09:17
Welkom hier!!!!


@brewskie: leuk plaatje, ik ben opzoek naar zulke dimarzio jumper cables.. waar kan ik deze vinden?

marc_o
11 december 2009, 09:57
Oh, en ik vind die laarzen super!!!
Waar en voor hoeveel?






(serieus)

Dommedik
11 december 2009, 10:23
Haha dat zijn de laarzen van mister Sas himself:ok: Dat ik dat weet, geen idee hoe maargoed:seriousf: Krijg je he, als je fan bent;) HOe kom jij aan die foto dan? Dank je allemaal:ok:

speulmenneke
12 december 2009, 01:16
Hallo Danny,

Welkom.

Heb Walter ook 1x live aan het werk mogen aanschouwen. En dat was inderdaad echt geweldig om te zien/horen.