PDA

View Full Version : Gematria 12 december @ De Meester Almere



pannekoek
10 december 2009, 00:58
he gitaarnetters,

aanstaande zaterdag sta ik met mijn band gematria in de meester!

wij staan namelijk in de finale van flavourland! een erg belangrijke wedstrijd waarbij we o.a

- een troffee
- een optreden op het bevrijdingsfestival almere
- een optreden in de melkweg
- optreden bij club3voor12
- een opnamesessie in een proffessionele studio

winnen!

en natuurlijk de kans voor ons om door te breken al band.

de recensie die geschreven is van de halve finale waar wij speelden: (www.3voor12.nl)

''Gematria brengt weer een andere wending aan de avond met metalmuziek. Met zwarte shirts, lange schuine haarlokken, spierballen en opvallende gitaren verwacht je harde muziek. Ze beginnen gelijk al energiek te spelen waarbij ze allemaal tegelijk headbangen. Aan hun eigen stijl en presentatie is zeker gewerkt. De muziek heeft veel tempowisselingen, ze spelen strak met soms wat harmonische stukken. Het is hier duidelijk dat ze met zijn allen de show willen stelen en dat doen ze heel goed. Het publiek geeft de jonge band 30 stemmen. Gematria heeft in ieder geval de jury overtuigd en ze mogen door naar de finale op 12 december, wederom in De Meester, Almere.''

wij spelen als afsluiter van de avond! om 23:00
natuurlijk zijn er ook nog andere bands bands die jullie zeker moeten zien:

http://flavourland.wongzu.nl/uploads/pics/finale_achterkant_VK_Flavourland_2009.jpg

http://flavourland.wongzu.nl/uploads/pics/finale_voorkant_Flavourland_2009.jpg

ik hoop enkele gitaarnetters daar te zien


, stephan!
www.gematria.hyves.nl
www.flavourland.wongzu.nl
www.demeesteralmere.nl
www.3voor12.nl

rijsberman
10 december 2009, 01:06
@pannekoek: Geen lang haar, maar een zwart t-shirt heb ik nog wel. Het is dat ik dan m'n verjaardag vier....

Succes! :blast:

pannekoek
10 december 2009, 13:40
@pannekoek: Geen lang haar, maar een zwart t-shirt heb ik nog wel. Het is dat ik dan m'n verjaardag vier....

Succes! :blast:

dan kom je toch even savonds langs?! :D

wij spelen pas om 11 uur namelijk ;)