PDA

View Full Version : onlinemuziekschool: voor persoonlijke online gitaarles!



onlinemuziekschool
9 december 2009, 10:38
Was gitaar leren spelen altijd al jouw droom?
Begin nu makkelijk vanuit je eigen huis!

De lessen zijn gemaakt om gelijk al plezier te hebben tijdens het leren. Geen gedoe en geen theorie, maar om lekker snel een nummer te kunnen spelen.


De lessen zijn ontwikkeld met een duidelijke en vooral leuke uitleg met behulp van handige animaties. Elke les speel je met een popsong mee, dus zelfs in les 1 klinkt het al goed. Je kunt alles zo vaak oefenen als je wilt.

Heb je genoeg geoefend, dan ga je aan het eind van ieder blok naar de inleveropdracht; speel tot je tevreden bent. Je docent bekijkt jouw filmpje en stuurt je binnen 3 dagen een filmpje terug met zijn tips en opmerkingen. Persoonlijk dus! En zo weet je gelijk zeker dat je alles beheerst als je de cursus hebt afgerond. En een les kost maar € 49,95.

Ga snel naar www.onlinemuziekschool.nl en speel vandaag al je eerste nummer!

onlinemuziekschool
4 maart 2010, 17:32
GEM-sessie
Binnenkort speelt onze meest talentvolle cursist gitaar mee met de band GEM
http://www.onlinemuziekschool.nl/muziekles/gem-sessie.html

Wil je weten waar en wanneer de GEM sessie plaats vindt meld je dan aan voor onze nieuwsbrief
http://www.onlinemuziekschool.nl/muziekles/aanmelden-voor-de-nieuwsbrief.html

Jouw professionele docent bij de Online Muziekschool
Wil je weten hoe je feedback krijgt van je eigen professionele docent via de webcam? Bekijk dan het filmpje rechts onderaan deze pagina en zie hoe goed het werkt.
http://www.onlinemuziekschool.nl/muziekles/hoe-werkt-het.html

The Running Man
4 maart 2010, 18:08
need say more?

onlinemuziekschool
4 maart 2010, 19:01
Hallo The Running Man,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je dit als spam ziet, maar na het lezen van de regels van het subforum was ik in de veronderstelling dat dit gewoon mag. We gaan hier zorgvuldig mee om en lezen daarom altijd eerst de forumregels.

We willen gewoon graag laten weten wat er bij ons speelt met zo nu en dan een berichtje. Ik ben de online muziekschool gestart vanuit mijn passie voor muziek. Al onze docenten zijn naast dat ze ervaren docent zijn ook actieve muzikanten die gewoon hun passie over willen brengen. Omdat we een jong en frisse muziekschool zijn zoeken we ook laagdrempelige communicatie met muzikanten en mensen die muzikant willen worden. We vinden het leuk om te horen hoe er op ons gereageerd wordt. Fora's als deze zijn daarvoor een uitstekende plek waar wij graag gebruik van maken. Ik hoop daarom dat er ook plaats voor ons is op dit forum.

Mocht je iets kwijt willen over ons dan hoor ik het ook graag, dit lijkt mij een goede plek.

Groeten,

Jeroen

The Running Man
4 maart 2010, 19:16
Ik denk dat je gelijk hebt.
Op gros subfora is het expliciet werven voor diensten en het noemen van bedragen not done, maar ik denk dat ik hier te snel reageerde.
In dat geval excuses.



Hallo The Running Man,

Bedankt voor je bericht. Ik begrijp dat je dit als spam ziet, maar na het lezen van de regels van het subforum was ik in de veronderstelling dat dit gewoon mag. We gaan hier zorgvuldig mee om en lezen daarom altijd eerst de forumregels.

We willen gewoon graag laten weten wat er bij ons speelt met zo nu en dan een berichtje. Ik ben de online muziekschool gestart vanuit mijn passie voor muziek. Al onze docenten zijn naast dat ze ervaren docent zijn ook actieve muzikanten die gewoon hun passie over willen brengen. Omdat we een jong en frisse muziekschool zijn zoeken we ook laagdrempelige communicatie met muzikanten en mensen die muzikant willen worden. We vinden het leuk om te horen hoe er op ons gereageerd wordt. Fora's als deze zijn daarvoor een uitstekende plek waar wij graag gebruik van maken. Ik hoop daarom dat er ook plaats voor ons is op dit forum.

Mocht je iets kwijt willen over ons dan hoor ik het ook graag, dit lijkt mij een goede plek.

Groeten,

Jeroen

onlinemuziekschool
5 maart 2010, 09:35
Geen probleem. Het klopt idd dat het op veel plekken niet mag, ik heb het in het verleden hier ook op een verkeerde plek gezet :soinnocent: Daarom lezen we nu eerst altijd de regels. Al doende leert men.

Groeten,

Jeroen