PDA

View Full Version : hallo



ThomasR
8 december 2009, 16:46
hallo ik ben thomas en kom hier nu al een half jaartje maar heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld, bij deze...
ik woon in belgie in de stad ronse en kom hier voornamelijk voor het zelfbouw onderdeel. ik begin zo een beetje de locale technieker te worden voor al wie problemen heeft met zijn apparatuur. het heeft er misschien ook mee te maken dat ik dit gratis doe... maar bon ik ben allang tevreden als ik het probleem kan vinden en de persoon tevreden naar huis gaat.
voor de rest ben ik ook zoals iedereen hier op zoek naar mijn "eigen sound" en dit forum kan mij misschien hierbij helpen, als ik hem gevonden heb zal ik laten weten...:seriousf:

DeadHerring
8 december 2009, 18:15
Nice! Welkom, thomas!

Blend
10 december 2009, 20:13
Succes met het zoeken naar je eigen geluid. Net zoiets als het zoeken naar je eigen identiteit denk ik, dus je hebt nog wel even :D

Psychomantis
10 december 2009, 20:32
Gratis... hmm dat zegt me wel iets :)
Houdt dat dan ook in: reverbs maken? ;)

ThomasR
10 december 2009, 21:53
het is te zien wat er aan die reverb scheelt?

Psychomantis
11 december 2009, 20:12
hij werkt gewoon niet meer.
Maar het was eigenlijk maar gewoon eens om te lachen dat ik dat zei, ronse is te ver van bij mij en die reverb heb ik toch niet nodig.
Wel heel vriendelijk dat je dat voor je vrienden gratis doet trouwens! Tegenwoordig rooft een goede technieker een enorm gat in je portemonnee :(

ThomasR
11 december 2009, 20:37
ik doe het eigenlijk in de hoop dat er eens iemand zijn versterker vergeet op te halen,
zoals die fender twin reverb uit 72 die momenteel op mijn tafel staat, die mag gerust blijven staan...:soinnocent: .
is wel ambetant dat ik al die mooie versterkers zie passeren terwijl ik zelf op zo een schamele randall solid state zit te spelen...
maar ja wie laatst lacht best lacht, als mijn 10 jaren zelfbouwproject af is zal ik wel blij zijn:(

Psychomantis
13 december 2009, 12:44
Vraag dan een beetje geld? Zolang je niet te veel vraagt gaan de klanten blijven komen en na een tijdje kan je zelf dan ook iets goeds kopen;)

Jordii
13 december 2009, 15:02
Welkom! :)