PDA

View Full Version : Stewmac les paul plan



Danielovich
7 december 2009, 23:53
Hallo,

Ik heb onlangs op internet een pdf tekening van een 59 les paul van Stewmac gevonden.
Bij deze tekening staan allerlei maten, ik vroeg me af of deze maten in inches of centimers zijn?

ziekdier
7 december 2009, 23:57
dat is denk ik snel te zien



neem een maat waarvan je weet hoe groot het moet zijn... bijv pick up cavity... volgens mij is een humbucker iets van 7 cm lang.. dus dat zou iets van 2,75 inch zijn...

succes

gr
@je

GeofJackon
7 december 2009, 23:58
Dat zou je moeten kunnen afleiden uit de getallen. Neem nu de scale length. IN inch zal die rond 24 liggen terwijl dit in cm/mm ~60 respectievelijk 600 zal zijn.

Edit: ziekdier was me voor

oigun
8 december 2009, 00:04
Hier (http://wimseegers.googlepages.com/GibsonLesPaul.pdf) staan er milimeters bij

Danielovich
8 december 2009, 00:16
oke, bedankt Oigun. Dit is inderdaad de tekening waar ik het over had en het is inderdaad in mm's sorry voor de verwarring. Als ik het pdf formaat op 100% instel, heb ik hem dan op ware groote? of moet ik een ander percentage pakken.?

oigun
8 december 2009, 00:22
Je moet hem op 100% zetten en dan bij je printerinstellingen even kloten zodat je hem op ware grootte afdrukt. Alleen zichtbaar gebied afdrukken ofzo.(ik zit nu op een heel klein laptopje en kan nu niet zien hoe het ook alweeer heet)

Hiro
8 december 2009, 08:09
beste kan je t laten plotten door een bedrijf die een plotter heeft staan , en duidelijk zeggen dat ie op war formaat geprint moet worden, ben je goedkoper uit dan uit de UK laten komen